Ankieta

Badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze

W trosce o podnoszenie jakości pracy Urzędu Marszawłkowksiego Województwa Lubuskiego zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie niniejszej, anonimowej ankiety.
Państwa opinie i wnioski zostaną wykorzystane w procesie doskonalenia świadczonych przez Urząd usług.

 

Dziękuję

Iwona Kotońska - Radziszewska
Pełnomocnik Zarządu ds. Systemu Zarządzania Jakością



2. W jakiej formie kontaktowali się Państwo z Urzędem?

 
 
 
 



4. Czy uzyskali Państwo wyczerpujące informacje na temat interesującej Państwa sprawy?

 
 
 


 
 

6. Czy są państwo zadowoleni z kontaktu z naszym pracownikiem?

 
 
 


 
 
 


8. Czy czas oczekiwania na załatwienie sprawy był dla Państwa zadowalający?

 
 


9. Co jest dla Państwa najważniejsze podczas załatwiania sprawy w Urzędzie?

 
 
 
 

10. Czy macie Państwo jakieś zastrzeżenia do obiektywizmu i bezstronności w wykonywaniu obowiązków przez naszych pracowników?

 
 


11. Co według Państwa należałoby zmienić w zakresie obsługi klienta Urzędu?



 
 
 
 

Wpisz tekst z obrazka w to pole (wielkość liter ma znaczenie)

  • 25 lat dobrego sąsiedztwa
  • Punkt Informacyjny
  • Ośrodki Adopcyjne w Województwie Lubuskim
  • Szybka Terapia Onkologiczna
  • e-opłaty
  • Zielona Linia
  • Biznes Lubuski
  • Ankieta
  • Portal Samorządowy
  • Lubuski Park Przemysłowo-Technologiczny
  • Wojewoda Lubuski
  • Lubuski Fundusz Pożyczkowy
  • PO Ryby
  • NSR
  • Złoty Dukat
  • Punkt Informacyjny
  • Invest in Lubuskie
  • Regionalne Biuro w Brukseli
  • Polityka Społeczna
  • PROW
  • Studium Rozwoju Systemów Energetycznych
  • Ochrona Zabytków
  • FIO
  • Innowacje Lubuskie
  • Winnica w Zaborze
  • Lubuska Energetyka
  • Muzeum Etnograficzne w Ochli
  • LOTUR
  • Zrzeszenie Gmin Województwa Lubuskiego
  • Uniwersytet Zielonogórski
  • NPOZ
  • Konsultacje UE
  • COIiE