Koronawirus - najważniejsze informacje
Koronawirus - najważniejsze informacje

Sprawy urzędowe

Od poniedziałku, 25 maja, urząd znów przyjmuje interesantów. Ze względu na panującą epidemię odbędzie się to jednak na specjalnych zasadach. Na terenie UMWL zostaną wyznaczone miejsca do obsługi mieszkańców.

Wszystkich interesantów nadal prosimy, aby w miarę możliwości sprawy załatwiali drogą elektroniczną lub telefoniczną. Wnioski można także składać poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Potrzeba do tego profilu zaufanego lub autoryzacji za pomocą bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w Urzędzie.

Wszelkie dane kontaktowe (numery telefonów oraz adresy mailowe do poszczególnych komórek organizacyjnych) znajdują się na stronie www.lubuskie.pl w dziale Urząd -> Kontakt lub w prawym górnym rogu serwisu.

 

Ogólny adres poczty elektronicznej Urzędu to: kancelaria.ogolna@lubuskie.pl, natomiast numer na Centralę telefoniczną to: +48 68 45 65 200.

W przypadku braku możliwości złożenia pisma w formie elektronicznej punktem głównym przyjmującym korespondencję jest Kancelaria Ogólna, w której należy zachować minimum 1,5 metra odległości zarówno od lady korespondencyjnej oraz od kolejnej osoby znajdującej się w kolejce. Istnieje też możliwość skorzystania ze skrzynek podawczych znajdujących się przy wejściu do Urzędu.

 

Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich w województwie lubuskim znowu przyjmują klientów

Od 8 czerwca 2020 r. pracownicy Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubuskim wznawiają kontakt osobisty, a także poniedziałkowe dyżury w godzinach 16:00 – 18:00.
Obowiązują ograniczenia!

Ze względu na wymogi sanitarne klient powinien:

  • umówić się telefonicznie lub mejlowo na spotkanie na konkretny dzień i godzinę.
  • zgłosić się do obsługi budynku, aby wypełnić specjalny formularz, a następnie kierować się bezpośrednio do Punktu Informacyjnego,
  • zdezynfekować ręce po wejściu na teren Urzędu (pojemniki z płynem do dezynfekcji umieszczone są w widocznych miejscach).
  • zakryć usta i nos (np. maseczką lub przyłbicą) podczas wizyty w Urzędzie i spotkania z konsultantem w Punkcie Informacyjnym.
  • zaczekać na swoją kolej, jeśli konsultacja z poprzednim klientem się przedłużyła (w tym samym czasie przy stanowisku obsługi klienta może znajdować się tylko 1 klient),
  • po zakończonej konsultacji, kierować się bezpośrednio do wyjścia z budynku.

Sieć PIFE nadal zachęca do telefonowania oraz wysyłania mejli. Nasi specjaliści czekają w pełnej gotowości na kontakt z klientami. Punkty Informacyjne obsługują wszystkich klientów, beneficjentów i potencjalnych beneficjentów, w tym m.in. przedsiębiorców, JST, organizacje pozarządowe, osoby fizyczne (pracujące lub bezrobotne) itd.

Informacje o godzinach pracy specjalistów ds. Funduszy Europejskich oraz numery telefonów i adresy mejlowe Punktów Informacyjnych znajdują się na stronie http://rpo.lubuskie.pl/punkty-informacyjne

Zachęcamy do polubienia i obserwowania profilu Facebook https://www.facebook.com/gpi.lubuskie

Na Portalu Funduszy Europejskich została dodana zakładka poświęcona FE w kontekście działań związanych z obecną sytuacja zagrożenia korona wirusem. Zachęcamy do śledzenia na bieżąco informacji na stronie https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/koronawirus