Zarząd województwa ogłasza II nabór wniosków w ramach konkursu na działania wspierający lubuskie gminy w zakresie przygotowania lub aktualizowania programów rewitalizacji. Pula środków to 2,37 mln zł. Wnioski można składać od 19 maja do 19 czerwca.
Konkurs został przygotowany w ramach współpracy między samorządem województwa a Ministerstwem Rozwoju. Jego celem jest wsparcie gmin w uruchomieniu procesów zmierzających do rewitalizacji obszarów zdegradowanych, poprzez pomoc w przygotowaniu programów rewitalizacji. Programy rewitalizacji będą podstawowymi dokumentami do prowadzenia tych procesów, umożliwiającymi także ubieganie się o dofinansowanie działań rewitalizacyjnych w ramach Funduszy Europejskich.
Współpraca między ministerstwem a urzędem marszałkowskim pozwoli na opracowanie programów rewitalizacji spełniających wymogi określone przez ministerstwo oraz warunki zawarte w regionalnych programach operacyjnych.
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW:
Wnioski można składać od dnia 19.05.2017 r. do 19.06.2017 r. (za datę wpływu wniosku uznawana jest data wpłynięcia do Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego)
WNIOSKODAWCY:
gmina miejska, miejsko-wiejska, wiejska.
WARTOŚĆ PROJEKTU GMINY:
maks. 100 000 PLN, przy czym wkład własny gminy wynosi 10% wartości projektu.
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat konkursu oraz zachęcamy do składania aplikacji przez uprawnione jednostki.
Szczegółowe informacje dostępne są Biurze Rozwoju Regionu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, nr tel.: (68) 45 65 289,
e-mail: sekretariat.brr@lubuskie.pl oraz na stronach: