Szczegóły aktualności:

Sesja Rady Miejskiej w Świebodzinie

Aneta Stefan | Aktualności | 31-01-2019

Zbigniew Kołodziej - Radny Województwa Lubuskiego w dniu 31 stycznia 2019 r. uczestniczył w sesji Rady Miejskiej w Świebodzinie.

Porządek sesji

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza za IV kwartał 2018 roku.
  4. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Świebodzin za 2018 rok.
  5. Projekty uchwał w sprawie:
  1. zmiany uchwały budżetowej Gminy Świebodzin na 2019 rok nr druku 71.
  2. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Świebodzin
    na lata 2019-2028 nr druku 72.
  3. przekazania środków finansowych dla policji na opłacenie dodatkowych służb patrolowych nr druku 73
  4. przyjęcia programu – „Świebodzińska Rodzina 3+” – na terenie Gminy Świebodzin nr druku 63.
  5. nadania nazwy nowo powstałego osiedla mieszkalnego w Świebodzinie nr druku 30.
  6. rozpatrzenia wniosku nr druku 70
  7. udzielenia bonifikaty od ceny sprzedaży lokalu mieszkalnego nr druku 62.
  8. sprzedaży gminnej nieruchomości położonej w miejscowości Jeziory nr druku 64.
  9. wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy i najmu na czas nieoznaczony nr druku 65.
  10. sprzedaży części gminnej nieruchomości położonej w Świebodzinie na os. Południowym
    nr druku 66.
  11. udzielenia bonifikaty od opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości nr druku 67.
  12. nabycia przez Gminę Świebodzin udziałów w prawie własności nieruchomości gruntowych położonych w 3 obrębie miasta Świebodzin nr druku 68.
  13. nabycia przez Gminę Świebodzin udziałów w prawie własności nieruchomości położonych
    w 3 obrębie miasta Świebodzin nr druku 69.
  14. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Borów nr druku 31.
  15. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Chociule nr druku 32.
  16. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Glińsk nr druku 33.
  17. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Gościkowo nr druku 34.
  18. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Grodziszcze nr druku 35.
  19. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Jeziory nr druku 36.
  20. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Jordanowo nr druku 37.
  21. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Kępsko nr druku 38.
  22. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Kupienino nr druku 39.
  23. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Lubinicko nr druku 40.
  24. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Lubogóra nr druku 41.
  25. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Ługów nr druku 42.
  26. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Nowy Dworek
    nr druku 43.
  27. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Osogóra nr druku 44.
  28. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Raków nr druku 45.
  29. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Rosin nr druku 46.
  30. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Rozłogi nr druku 47.
  31. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Rusinów nr druku 48.
  32. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Rudgerzowice nr druku 49.
  33. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Rzeczyca nr druku 50.
  34. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Wilkowo nr druku 51.
  35. przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Witosław nr druku 52.
  36. Przeprowadzenia wyborów do jednostek pomocniczych gminy: Sołectwo Podlesie nr druku 53.
  37. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia statutu Osiedla Śródmieście nr druku 54.
  38. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia statutu Osiedle Sikorskiego nr druku 55.
  39. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia statutu Osiedle Słoneczne nr druku 56.
  40. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia statutu Osiedle Sobieskiego nr druku 57.
  41. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia statutu Osiedle Kopernika nr druku 58.
  42. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia statutu Osiedle Widok  nr druku 59.
  43. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia statutu Osiedle Wojska Polskiego nr druku 60.
  44. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia statutu Osiedle Żaków nr druku 61.

    6. Przyjęcie planu pracy Komisji na 2019 rok.
    7. Zapytania i interpelacje.
    8. Sprawy różne.
    9. Zamknięcie sesji.

Zapisz się do naszego newslettera!