Sukces "Polskiej Toskanii"

Pobierz PDF
Grzegorz Widenka, prezes Polska Press Sp. z o.o. oddział w Zielonej Górze był dziś (13.02) gościem marszałek Elżbiety Anny Polak. Podczas spotkania podsumowano realizację wspólnego projektu tj. filmu dokumentalnego „Polska Toskania”. Film spotkał się z ogromnym zainteresowaniem, odnotowano 3 mln odsłon w serwisach internetowych prowadzonych przez wydawnictwo Polska Press Sp. z o.o. Podczas spotkania rozmawiano także o kolejnych nowych przedsięwzięciach m.in. związanych z architekturą zabytkową.    

W spotkaniu uczestniczyła także Joanna Malon – Dyrektor Departamentu Przedsiębiorczości i Strategii Marki.    

Przypomnijmy, premiera filmu dokumentalnego "Polska Toskania" odbyła się 14 listopada 2019 r., w zielonogórskim Cinema City. Film przygotowany został przez ,,Gazetę Lubuską’’ i Polska Press Grupa. Partnerem strategicznym filmu był Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego.

Film jest niecodziennym i niestandardowym przewodnikiem przygotowanym z myślą o osobach zainteresowanych podróżami, geografią i historią Polski oraz kulinariami, winem i aktywnym spędzaniem wolnego czasu, a z tego słynie Ziemia Lubuska. Dlatego Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego został partnerem strategicznym tego filmu.

Dla reżysera ,,Polskiej Toskanii’’ Michała Szymanowicza (to trzeci film, który zrobił w naszym regionie po ,,Wydarzeniach Zielonogórskich’’ i ,,Kresach’’), podróż po lubuskich winnicach jest okazją do pokazania piękna regionu i wielu okazji do spędzenia wolnego czasu. To też ukazana przeszłość i teraźniejszość regionu przez pryzmat winnic i pracę winiarzy.

Zobacz również