Komunikat w sprawie incydentu na sesji Sejmiku Województwa Lubuskiego

Pobierz PDF
Sesja Sejmiku Województwa Lubuskiego
Fot: Paweł Wańczko/lubuskie.pl
17 października 2022 r. podczas Sesji Sejmiku Województwa Lubuskiego doszło do incydentu z udziałem byłej pracowniczki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.

Zgodnie ze statutem Województwa Lubuskiego, Przewodniczący Sejmiku przerwał obrady i zarządził przerwę. W związku z medialnymi pytaniami, informujemy, że osoba ta była zatrudniona w Urzędzie Marszałkowskim od stycznia 2008 r. do lipca 2022 r. Do czasu rozwiązania stosunku pracy zajmowała stanowisko inspektora. W kwietniu 2022 r., prawdopodobnie pod wpływem emocji i prawdopodobnie ze względów medycznych, postanowiła w trybie natychmiastowym rozwiązać stosunek pracy pomimo braku do tego podstaw prawnych. Z inicjatywy pracodawcy doszło do zawarcia porozumienia i rozwiązanie stosunku pracy nastąpiło z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.

Powiązane wiadomości

Zobacz również