Obwieszczenie Zarządu Województwa Lubuskiego o przystąpieniu do sporządzenia uchwały Sejmiku Województwa Lubuskiego ws. obszaru chronionego krajobrazu „Dolina Jeziornej Strugi”

Pobierz PDF
Fot: pixabay.com
Zarząd Województwa Lubuskiego ogłasza przystąpienie do sporządzenia uchwały Sejmiku Województwa Lubuskiego w sprawie obszaru chronionego krajobrazu o nazwie „Dolina Jeziornej Strugi”.

Opracowanie dokumentu obejmuje prace planistyczne z zakresu:

  • weryfikacji granic ustanowionych Rozporządzeniem Nr 3 Wojewody Lubuskiego z dnia 17 lutego 2005 r. w sprawie obszarów chronionego krajobrazu (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2005 r. Nr 9 poz. 172), w tym wynikających z przyjęcia przez Sejmik Województwa Lubuskiego uchwałą nr IV/66/24 z dnia 8 października 2024 r. Audytu krajobrazowego województwa lubuskiego,
  • weryfikacji obowiązujących zakazów,
  • wyznaczenia, w granicach krajobrazów priorytetowych zidentyfikowanych w ramach ww. audytu krajobrazowego, strefy ochrony krajobrazu wraz z ustanowieniem obowiązujących na jej terenie zakazów, wybranych spośród wymienionych w art. 24 ust. 1a ww. ustawy o ochronie przyrody,
  • określenia wykazu obiektów o istotnym znaczeniu historycznym i kulturowym.

Informacja o przystąpieniu do sporządzania wyżej wymienionego dokumentu została zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie informacji o środowisku i jego ochronie, na stronie internetowej:

  • Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w zakładce: Urząd Marszałkowski - Obwieszczenia,
  • www.lubuskie.pl.

1. Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa.

2. Uwagi i wnioski do ww. projektu dokumentu należy przekazać w formie pisemnej:

  • papierowej lub elektronicznej (bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub ustnie do protokołu w terminie do dnia 30 września 2025 r. na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze

Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi,

ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra

  • lub adres e- mail: sekretariat.dw@lubuskie.pl.

3. Uwagi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile Wnoszący taki posiada). Dodatkowo można podać dane do kontaktu takie jak adres korespondencji lub numer telefonu.

4. Uwagi i wnioski złożone po terminie, tj. licząc od dnia 1 października 2025 r. pozostawione będą bez rozpatrzenia.

5. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Zarząd Województwa Lubuskiego.

6. Zainteresowani będą mogli zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy na każdym etapie realizacji ww. dokumentu.

7. Treść klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych jest dostępna na stronie internetowej: www.lubuskie.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.lubuskie.pl/ oraz w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.

Powiązane wiadomości