
Na stoisku województwa lubuskiego promowały się także: Żagań, Iłowa i Twierdza Kostrzyn. Głównym organizatorem stoiska była Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna „LOTUR”.
Dla turystów zainteresowanych lubuską ofertą dostępne były materiały w języku niemieckim (m.in. trzy rodzaje folderów z mapami i propozycjami wycieczek po regionie oraz pocztówki). Promowaliśmy zamki, turystykę militarną, jeziora, parki, trasy rowerowe oraz Lubuski Szlak Wina i Miodu. Województwo lubuskie było także promowane w lightboksach, infokioskach oraz w berlińskim metrze.
W piątek (10 marca) lubuskie stoisko oraz hale targowe odwiedzili radni naszego województwa: Grażyna Dereń, Małgorzata Barbara Gośniowska-Kola, Klaudiusz Balcerzak, Tomasz Możejko oraz Tadeusz Pająk.
Informację przygotował: Paweł Kozłowski, Kierownik Wydziału Strategii Marki, Departament Przedsiębiorczości i Strategii Marki