
Zadanie zgłoszone przez podmiot spełnia łącznie wszystkie warunki określone w art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
W ramach zadania publicznego organizacja zamierza przygotować wkład merytoryczny, oprawę graficzną, tłumaczenie na język niemiecki i wydruk ulotek (1000 szt.) oraz pocztówek (1000 szt.) promujących działalność oraz zasoby wystawiennicze Lubuskiego Muzeum Wojskowego. Przygotowane materiały zostaną przekazane nieodpłatnie do dystrybucji przez punkty informacji turystycznej oraz turystom odwiedzającym muzeum z Polski i zagranicy.
Planowane zadanie wpisuje się w promocję jednego z trzech produktów wizerunkowych regionu „Militaria i fortyfikacje”, ujętego w Programie Rozwoju Lubuskiej Turystyki do 2020 roku. Zadanie ma charakter ponadregionalny.
Oferta dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej:
Zdjęcie ze strony Lubuskiego Muzeum Wojskowego w Zielonej Górze z siedzibą w Drzonowie