
To pierwszy z trzech mediach tripów organizowanych przez UMWL. Miał on na celu budowanie świadomości atrakcyjności turystycznej województwa lubuskiego jako miejsca wartego odkrycia przez cały rok, również w okresie jesiennym.
Dziennikarze swoją przygodę z Lubuskiem rozpoczęli wczoraj na Winnicy Stara Winna Góra w Górzykowie. Tam przedstawiciele mediów m.in. zapoznali się z historią lubuskiego winiarstwa i potencjałem winnym naszego regionu. Następnie bacznie przyglądali się II Świętu Młodego Lubuskiego Wina w Zaborze, które przyciągnęło setki gości.
Dziś przyszła pora na kolejne turystyczne atrakcje województwa lubuskie. Uczestnicy media tripu mieli okazję zobaczyć Zieloną Górę (m.in. deptak i Muzeum Ziemi Lubuskiej), figurę Jezusa Chrystusa w Świebodzinie i zamek w Międzyrzeczu. Dziennikarzom zaprezentowano także Perłę Ziemi Lubuskiej, czyli Łagów. Sporo miejsca poświęcono również promocji Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego, który był jednym z przystanków wyjazdu.
W media tripie udział wzięli:
1. Anna Kłossowska - Rzeczpospolita
2. Maria Krzos – Think Mice
3. Anna Maliszewska – Experience a la carte
4. Dorota Olendzka – Magazyn Świat
5. Jerzy Pawleta – All inclusive
6. Sławomir Sochaj – Winicjatywa.pl
7. Paulina Suszek – Media Run