Dziennikarze odkrywali Lubuskie

Pobierz PDF
Uwaga: Wiadomość archiwalna. Nie wszystkie załączniki i linki mogą działać poprawnie.
Rozpoczął się wczoraj (19.11) wizytą na winnicy w Górzykowie i udziale w II Święcie Młodego Lubuskiego Wina. Mowa o media tripie zorganizowanym przez Urząd Marszałkowski, w którym udział wzięli udział dziennikarze ogólnopolskich mediów. Dziś (19.11) uczestnicy wyjazdu zobaczyli m.in. Perłę Ziemi Lubuskiej, czyli Łagów, a także Międzyrzecki Rejon Umocniony.

To pierwszy z trzech mediach tripów organizowanych przez UMWL. Miał on na celu budowanie świadomości atrakcyjności turystycznej województwa lubuskiego jako miejsca wartego odkrycia przez cały rok, również w okresie jesiennym.

Dziennikarze swoją przygodę z Lubuskiem rozpoczęli wczoraj na Winnicy Stara Winna Góra w Górzykowie. Tam przedstawiciele mediów m.in. zapoznali się z historią lubuskiego winiarstwa i potencjałem winnym naszego regionu. Następnie bacznie przyglądali się II Świętu Młodego Lubuskiego Wina w Zaborze, które przyciągnęło setki gości.

Dziś przyszła pora na kolejne turystyczne atrakcje województwa lubuskie. Uczestnicy media tripu mieli okazję zobaczyć Zieloną Górę (m.in. deptak i Muzeum Ziemi Lubuskiej), figurę Jezusa Chrystusa w Świebodzinie i zamek w Międzyrzeczu. Dziennikarzom zaprezentowano także Perłę Ziemi Lubuskiej, czyli Łagów. Sporo miejsca poświęcono również promocji Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego, który był jednym z przystanków wyjazdu.

W media tripie udział wzięli:

1. Anna Kłossowska - Rzeczpospolita

2. Maria Krzos – Think Mice

3. Anna Maliszewska – Experience a la carte

4. Dorota Olendzka – Magazyn Świat

5. Jerzy Pawleta – All inclusive

6. Sławomir Sochaj – Winicjatywa.pl

7. Paulina Suszek – Media Run

Galeria: Media trip

Zobacz również