
Dzięki takiej obecności na targach wiele firm, dla których zakup stoiska targowego przekraczał ich możliwości finansowe, ma okazję do szerszego zaprezentowania swojej oferty. W planach są jeszcze wyjazdy na targi do: Katowic (Międzynarodowe Targi Turystyki, Spa, Sprzętu Turystycznego i Żeglarskiego ,,GLOBalnie’’ , 23-25 marca), Warszawy (Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2018, 13 – 15 kwietnia) oraz Szczecina (Targi Turystyczne Market Tour ,,Piknik nad Odrą, 12 – 13 maja). Są jeszcze wolne miejsca. Szczegóły na stronie www.targi.lubuskie.pl
Projekt ,,Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocji sektora turystycznego o zasięgu krajowym i międzynarodowym oraz międzynarodowych targów turystycznych’’ powstał w ramach wspierania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwa z branży turystycznej z obszaru województwa lubuskiego. Skorzysta z niego w tym roku blisko 50 lubuskich przedsiębiorców.