
Międzynarodowe Targi Turystyczne od ponad dwóch dekad przyciągają do Katowic rzesze zwiedzających. Są jedną z największych turystycznych imprez w Polsce i mogą pochwalić się liczbą 8 tys. gości w każdej edycji. Termin targów – początek marca, tuż przed otwarciem sezonu, sprawia, że impreza przyciąga zarówno specjalistów z branży, jak i turystów. Dla sektora turystycznego to doskonała okazja do wymiany informacji, przygotowania się do sezonu letniego, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz poszerzenia swojej oferty.
Dzięki wsparciu finansowemu województwa lubuskiego, na targach powstała wspólna przestrzeń przeznaczona na promowanie potencjału turystycznego regionu, a także oferty zakwalifikowanych do udziału przedsiębiorców z branży. Nasze stoisko ma powierzchnię 100 m kw. Reprezentanci lubuskiego mają okazję wziąć udziału w spotkaniach - zarówno z potencjalnymi klientami, jak i kontrahentami - podczas których mogą szczegółowo zaprezentować swoją ofertę, a także nawiązać kontakty biznesowe. Ponadto na targach prezentowany jest potencjał gospodarczy oraz walory województwa lubuskiego z punktu widzenia jego atrakcyjności dla branży turystycznej.
Dzięki takiej obecności na targach, wiele lubuskich firm, dla których zakup stoiska targowego przekraczał ich możliwości finansowe, będzie miało okazję do szerszego zaprezentowania się. Wspólna prezentacja ofert pokaże siłę i potencjał regionu oraz różnorodność lubuskich atrakcji turystycznych.
W Katowicach będzie obecnych 7 przedsiębiorców, którzy działają w branży turystycznej. To kolejna wspólna promocja. Nasze stoisko było już na targach w Poznaniu, Wrocławiu, Cottbus oraz na ITB w Berlinie. Przed nami jeszcze imprezy targowe w Warszawie (Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2018, 13-15 kwietnia) oraz Szczecinie (Targi Turystyczne Market Tour „Piknik nad Odrą”, 12-13 maja). Są jeszcze wolne miejsca. Szczegóły na stronie www.targi.lubuskie.pl.
Projekt „Promocja gospodarcza Województwa Lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnych sektora turystycznego o zasięgu krajowym i międzynarodowym oraz regionalnych targów turystycznych” powstał w ramach wspierania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw z branży turystycznej z obszaru województwa lubuskiego. Skorzysta z niego blisko 50 lubuskich przedsiębiorców.