
Dziennikarze odwiedzili firmy: LUG S.A., Ikea Industry Poland, Cinkciarz.pl, eobuwie.pl S.A., Gedia Poland Sp. z o.o. oraz Park Naukowo-Technologiczny Uniwersytetu Zielonogórskiego i Park Naukowo-Technologiczny Interior. Podczas wizyty nie mogło zabraknąć także winiarskiej wizytówki regionu, czyli Lubuskiego Centrum Winiarstwa w Zaborze oraz rodzinnej winnicy Starej Winnej Góry w Górzykowie.
Wizyta dała dziennikarzom niebywałą okazję do zgromadzenia bogatego materiału o województwie lubuskim w aspekcie gospodarczym, który będzie mógł być wykorzystany w późniejszych publikacjach. Organizatorem wydarzenia był Departament Przedsiębiorczości i Strategii Marki.
Zadanie zostało zrealizowane w ramach projektu Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnych sektora turystycznego o zasięgu krajowym
i międzynarodowym oraz regionalnych targów turystycznych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Działanie 1.4. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.1. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP – projekty realizowane poza formułą ZIT”.
Informacja: Departament Przedsiębiorczości i Strategii Marki UMWL