
Szkolenie odbędzie się 6 grudnia 2019 r. w Ruben Hotel, Aleja Konstytucji 3 Maja 1a, 65-805 Zielona Góra.
Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą zastosowania przepisów prawa zamówień publicznych, poznają poszczególne etapy przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz z wieloma cennymi wskazówkami eksperta i praktycznymi przykładami. Ponadto formuła szkolenia uwzględnia w szerokim zakresie dyskusję oraz odpowiedzi na pytania uczestników.
Do udziału w szkoleniu zapraszamy nie tylko osoby uprawnione do reprezentowania beneficjenta/instytucji, ale przede wszystkim osoby zaangażowane w przygotowanie i realizację projektów.
Potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z pytaniami do eksperta prosimy przesłać
do dnia 4 grudnia 2019 r. na adres: a.ciesielska@lubuskie.pl
Program szkolenia
9:00 Rejestracja 9:30 Rozpoczęcie szkolenia |
9:30 -10:30 Wprowadzenie oraz omówienie przedmiotowego i podmiotowego zakresu zamówień publicznych - Wprowadzenie; - Prawo zamówień publicznych a zasada konkurencyjności; - Omówienie znaczenia tzw. progów unijnych; - Zamówienia wielorodzajowe (w tym wpływ na zasadę konkurencyjności); - Zasady udzielania zamówień. |
10:30 – 11:30 Przygotowanie postępowania - Określanie warunków udziału w postępowaniu; - Podstawy wykluczenia wykonawcy; - Dokumenty w postępowaniu w sprawie zamówienia; - Zasady opisu przedmiotu zamówienia; - Szacowanie wartości zamówienia; - Formułowanie kryterium oceny ofert. |
11:30 – 11:50 Przerwa kawowa |
11:50 – 13:00 Ocena ofert i zawarcie umowy - Elementy oceny ofert (ocena formalna i jej elementy oraz ocena treści oferty - Podstawy unieważnienia postępowania. - Obowiązki poprzedzające zawarcie umowy; - Termin zawarcia umowy oraz okres na jaki umowa jest zawierana; - Zmiany umowy; - Dokumentowanie postępowań i udostępnianie dokumentacji (tajemnica przedsiębiorstwa). |
13:00- 14:30 Wytyczne w sprawie kwalifikowalności - Zasady wydatkowania środków; - Obowiązek uwzględnienie aspektów społecznych; - Kiedy nie stosujemy rozpoznania rynku i zasady konkurencyjności; - Rozeznanie rynku, sposób procedowania i dokumentowania; - Zasada konkurencyjności: - Konflikt interesów; - Warunki udziału; - Terminy składania ofert (i sposób liczenia terminów); - Upublicznienie zapytania ofertowego; - Sposób dokumentowania postępowań. |