
W spotkaniu uczestniczyła także Joanna Malon – Dyrektor Departamentu Przedsiębiorczości i Strategii Marki.
Przypomnijmy, premiera filmu dokumentalnego "Polska Toskania" odbyła się 14 listopada 2019 r., w zielonogórskim Cinema City. Film przygotowany został przez ,,Gazetę Lubuską’’ i Polska Press Grupa. Partnerem strategicznym filmu był Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego.
Film jest niecodziennym i niestandardowym przewodnikiem przygotowanym z myślą o osobach zainteresowanych podróżami, geografią i historią Polski oraz kulinariami, winem i aktywnym spędzaniem wolnego czasu, a z tego słynie Ziemia Lubuska. Dlatego Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego został partnerem strategicznym tego filmu.
Dla reżysera ,,Polskiej Toskanii’’ Michała Szymanowicza (to trzeci film, który zrobił w naszym regionie po ,,Wydarzeniach Zielonogórskich’’ i ,,Kresach’’), podróż po lubuskich winnicach jest okazją do pokazania piękna regionu i wielu okazji do spędzenia wolnego czasu. To też ukazana przeszłość i teraźniejszość regionu przez pryzmat winnic i pracę winiarzy.