
Ze względu na wymogi sanitarne klient powinien:
a) umówić się telefonicznie lub mejlowo spotkanie na konkretny dzień i godzinę.
b) zgłosić się do obsługi budynku, aby wypełnić formularz, a następnie kierować się bezpośrednio do Punktu Informacyjnego,
c) zdezynfekować ręce po wejściu na teren Urzędu (pojemniki z płynem do dezynfekcji umieszczone są w widocznych miejscach).
d) zakryć usta i nos (np. maseczką lub przyłbicą) podczas wizyty w Urzędzie i spotkania z konsultantem w Punkcie Informacyjnym.
e) zaczekać na swoją kolej, jeśli konsultacja z poprzednim klientem się przedłużyła (w tym samym czasie przy stanowisku obsługi klienta może znajdować się tylko 1 klient),
f) po zakończonej konsultacji, kierować się bezpośrednio do wyjścia z budynku.
Informacje o godzinach pracy specjalistów ds. Funduszy Europejskich oraz numery telefonów i adresy mejlowe Punktów Informacyjnych znajdują się na stronie http://rpo.lubuskie.pl/punkty-informacyjne. Zachęcamy do polubienia i obserwowania profilu Facebook https://www.facebook.com/gpi.lubuskie