Jeśli inwestować, to u nas. Dziennikarze poznają walory Lubuskiego

Pobierz PDF
Gospodarzem tej studyjnej podróży był wicemarszałek Marcin Jabłoński
Fot: LCI
Jesteśmy na półmetku dziennikarskiej podróży po województwie lubuskim. To kolejna okazja do tego, aby przekonać się, jak dobrym miejscem do inwestowania jest nasz region. Przewodnikiem tej ekspedycji jest wicemarszałek Marcin Jabłoński.

Madia trip to kolejna już studyjna wizyta dziennikarzy, której celem jest zaprezentowanie regionu lubuskiego jako doskonałego miejsca do prowadzenia biznesu. Rolę gospodarza i przewodnika pełni wicemarszałek Marcin Jabłoński. Podróż podzielono na dwa etapy. Środa stała pod znakiem eksploracji północy naszego regionu. Dziennikarze odwiedzili Browar Witnica, firmę Doctor Classic  w Lubiszynie, Stację Kultura w Deszcznie i Gminne Przedszkole w Przytocznej. Bodajże najwięcej emocji, nie tylko u męskiej części uczestników, budziło poznanie działalności firmy Doctor Classic, która zajmuje się refabrykacją zabytkowych samochodów. W wyprawie szlakiem unijnych inwestycji udział wzięła także radna Anna Synowiec.

Czwartek poświęcony jest eksploracji południa regionu. Na początek wizyta na budowie przeprawy mostowej w okolicy Milska. Później zwiedzanie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego "Elektryk”w Nowej Soli, podsulechowskiej farmy fotowoltaicznej wybudowanej przez firmę Red Light Energy II oraz Anielskich Ogrodów, energooszczędnej rabaty podniesionej.

Dodatkową zachętą do udziału w wydarzeniu jest konkurs. Oceniane w nim będą publikacje i materiały dziennikarskie ukazujące wpływ środków europejskich na rozwój regionu, powstałe w wyniku media tripu. Główna nagroda wynosi 5 tysięcy złotych!

Galeria zdjęć

Galeria: Jeśli inwestować to u nas. Dziennikarze poznają walory Lubuskiego

Zobacz również