
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Departament Infrastruktury Społecznej informuje, że w dniach 4-5 listopada 2013 roku w Wojewódzkim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Drzonkowie zorganizowane zostanie szkolenie nt. „Wybrane zagadnienia działania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Jak pracować z klientem?”. Szkolenie finansowane jest ze środków samorządu województwa w ramach Wojewódzkiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na lata 2012-2017.
Zaproszenie do udziału w szkoleniu kierowane jest do członków Gminnych Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych z terenu województwa lubuskiego. Program uwzględnia zagadnienia wskazane przez gminne komisje, jako ważne w działaniach na rzecz rozwiązywania problemów alkoholowych. Zajęcia prowadzone będą przez specjalistów z zakresu problematyki uzależnień, w dwóch grupach warsztatowych. Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu prosimy kierować na załączonych formularzach, w terminie do 25 października 2013 roku, na adres mailowy: sekretariat.ds@lubuskie.pl.
W związku z ograniczoną liczbą miejsc, przy kwalifikacji na szkolenie uwzględniona będzie kolejność zgłoszeń. W przypadku dużej liczby zgłoszeń, ograniczona będzie także liczba osób z jednej gminnej komisji. Szczegółowy program szkolenia, formularz zgłoszenia oraz informacje organizacyjne przekazujemy w załączeniu do przedmiotowego pisma. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 68 45 65 541. Uczestnicy przedsięwzięcia ponoszą tylko koszt dojazdu.
Załączniki: