Od 26 stycznia 2022 r. do odwołania Urząd Marszałkowski jest nieczynny dla interesantów

Pobierz PDF
W przypadku braku możliwości złożenia pisma w formie elektronicznej - można je składać w wersji papierowej, korzystając ze specjalnych pojemników umiejscowionych we wszystkich lokalizacjach Urzędu Marszałkowskiego
Fot: Zdzisław Haczek
Od 26 stycznia 2022 r. kontakt z Urzędem Marszałkowskim realizowany jest głównie za pośrednictwem poczty elektronicznej, Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), telefonicznie. Jednakże wyłącznie w sprawach pilnych, w Kancelarii Ogólnej lub na parterach budynków Urzędu, w miejscach do tego wyznaczonych.

Wszelkie dane kontaktowe (numery telefonów oraz adresy mailowe do poszczególnych komórek organizacyjnych) znajdują się na stronie www.lubuskie.pl w dziale Urząd -> Kontakt lub w prawym górnym rogu serwisu.

Ogólny adres poczty elektronicznej Urzędu to: kancelaria.ogolna@lubuskie.pl, natomiast numer na Centralę telefoniczną to: +48 68 45 65 200.

W przypadku braku możliwości złożenia pisma w formie elektronicznej: pisma można składać w wersji papierowej. W takim przypadku należy skorzystać ze specjalnych pojemników umiejscowionych we wszystkich lokalizacjach Urzędu.

  • Składane dokumenty przyjmowane są bez potwierdzenia odbioru;
  • Wrzucając dokumenty do pojemników, prosimy o podanie na kopercie adresu mailowego lub/i numeru telefonu w celu ułatwienia kontaktu;
  • W wyjątkowych, uzgodnionych wcześniej z właściwą komórką organizacyjną, przypadkach możliwe jest osobiste złożenie dokumentów lub odbycie osobistej wizyty na parterze w budynkach Urzędu w specjalnie wyznaczonych miejscach, gdzie może przebywać tylko 1 interesant;
  • W przypadku konieczności osobistej wizyty, interesanci zobligowani są do zasłaniania ust i nosa, zdezynfekowania rąk przed wejściem do Urzędu;

 

 

 

 

Zobacz również