I Lubuska Konferencja HR: jak rekrutować i dbać o pracowników?

Pobierz PDF
Fot: freepik.com
Jak powinien wyglądać proces rekrutacji pracowników? Jak przeciwdziałać hejtowi w biznesie i w relacjach między pracownikami? Odpowiedzią na te i wiele innych pytań będzie I Lubuska Konferencja HR.

Tematy te będą poruszać doświadczeni rekruterzy z firm i instytucji działających na terenie województwa lubuskiego, a także przedstawiciele Wojewódzkich Urzędów Pracy w Gorzowie Wlkp. i Zielonej Górze. Omówią też sytuację na lubuskim rynku pracy pod względem niszowych zawodów, pozyskiwania specjalistów i kadry managerskiej. Głównym elementem wydarzenia będzie panel dyskusyjny pn. „Nie musisz się zmieniać. Przetrwanie nie jest obowiązkowe. HR na miarę 2023 r.”.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła marszałek województwa lubuskiego Elżbieta Anna Polak. Celem spotkania jest m.in. współpraca lubuskich przedsiębiorców i działów kadr, wymiana doświadczeń w zakresie wdrażania nowych pracowników w obowiązki, rozwoju osobistego i zawodowego kadry oraz wskazanie kluczowych problemów w procesie rekrutacji. 

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja dla Kobiet Autentycznych, Miasto Gorzów oraz Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wlkp.

I Lubuska Konferencja HR odbędzie się w środę, 18 stycznia 2023 r. od godziny 10.00 do 15.00 w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gorzowie Wlkp.

Zobacz również