Do konkursu mogą być zgłoszone projekty w dwóch kategoriach:
dotyczące infrastruktury
- Projekty małe (o wartości całkowitej nieprzekraczającej 3 mln złotych);
- Projekty duże (o wartości całkowitej przekraczającej 3 mln złotych);
dotyczące e-usług
- Projekty małe (o wartości całkowitej nieprzekraczającej 1 mln złotych);
- Projekty duże (o wartości całkowitej przekraczającej 1 mln złotych);
Aby wziąć udział w konkursie „LUBUSKI LIDER E-ADMINISTRACJI” należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (pobierz tutaj), wydrukować, podpisać i przesłać pocztą na adres:
Departament Infrastruktury i Komunikacji
Urząd Marszałkowski
Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra
lub podpisany elektronicznie dokument przesłać na adres e-mail: elider@lubuskie.pl
Podsumowanie tegorocznych zmagań uczestników oraz uroczyste wręczenie nagród Laureatom Konkursu odbędzie się w maju podczas Dni Samorządu Terytorialnego.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie Lubuski Lider e-Administarcji i życzymy powodzenia wszystkim uczestnikom!
W razie pytań prosimy o kontakt e-mailowy na adres: elider@lubuskie.pl.
Do pobrania: regulamin konkursu