„Lubuski Lider e-Administracji” – rusza konkurs

Pobierz PDF
Uwaga: Wiadomość archiwalna. Nie wszystkie załączniki i linki mogą działać poprawnie.
Zapraszamy do udziału w konkursie na Lubuskiego Lidera e-Administracji 2013 r. Celem przedsięwzięcia jest wyłonienie i promowanie samorządów lokalnych, które podejmują aktywne i skuteczne działania na rzecz rozwoju e-Admnistracji oraz zapobiegania wykluczeniu cyfrowemu województwa lubuskiego. Udział w konkursie jest bezpłatny! Kandydaci do tytułu Lubuskiego Lidera e-Administracji mogą się zgłaszać do 15 kwietnia 2014 r.

Do konkursu mogą być zgłoszone projekty w dwóch kategoriach:

dotyczące infrastruktury

      • Projekty małe (o wartości całkowitej nieprzekraczającej 3 mln złotych);
      • Projekty duże (o wartości całkowitej przekraczającej 3 mln złotych);

dotyczące e-usług

      • Projekty małe (o wartości całkowitej nieprzekraczającej 1 mln złotych);
      • Projekty duże (o wartości całkowitej przekraczającej 1 mln złotych);

Aby wziąć udział w konkursie „LUBUSKI LIDER E-ADMINISTRACJI” należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (pobierz tutaj), wydrukować, podpisać i przesłać pocztą na adres:

Departament Infrastruktury i Komunikacji

Urząd Marszałkowski
Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra

lub podpisany elektronicznie dokument przesłać na adres e-mail: elider@lubuskie.pl

Podsumowanie tegorocznych zmagań uczestników oraz uroczyste wręczenie nagród Laureatom Konkursu odbędzie się w maju podczas Dni Samorządu Terytorialnego.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie Lubuski Lider e-Administarcji i życzymy powodzenia wszystkim uczestnikom! 

W razie pytań prosimy o kontakt e-mailowy na adres: elider@lubuskie.pl.

Do pobrania: regulamin konkursu

Zobacz również