Zaproszenie na szkolenie

Pobierz PDF
Uwaga: Wiadomość archiwalna. Nie wszystkie załączniki i linki mogą działać poprawnie.
Serdecznie zapraszamy pracowników samorządu województwa lubuskiego uczestniczących w systemie monitorowania polityk publicznych: członków Grupy Roboczej ds. Współpracy Lubuskiego Regionalnego Obserwatorium Terytorialnego oraz pracowników jednostek organizacyjnych UMWL - na dwudniowe szkolenie z zakresu monitorowania strategii.
Spotkanie odbędzie się w dniach 16 – 17 czerwca br., w Zielonej Górze, w Hotelu Leśnym przy ul. Sulechowskiej 39, w godzinach 7:30-15:30.

Tematyka szkolenia dotyczyć będzie systemu programowania i zarządzania strategicznego w Polsce, głównych dokumentów strategicznych UE, Polski i województwa lubuskiego, procesu tworzenia strategii i programów rozwoju na poziomie wojewódzkim i ich elementów, a także monitorowania, ewaluacji i doskonalenia strategii.

Szkolenie jest bezpłatne, z naszej strony zapewniamy uczestnikom wykwalifikowaną kadrę trenerską, materiały dydaktyczne oraz wyżywienie.

Poniżej znajdują się: regulamin rekrutacji wraz z załącznikami (załącznik 1 - formularz zgłoszeniowy oraz załącznik 2 - zgoda kierownika jednostki). Zgłaszając swój udział, dokumenty w postaci obu tych załączników należy przekazać pocztą w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „REKRUTACJA – NIE OTWIERAĆ” na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Rozwoju Regionalnego i Współpracy Zagranicznej
Lubuskie Regionalne Obserwatorium Terytorialne
ul. Podgórna 7
65-120 Zielona Góra

Termin przesyłania zgłoszeń upływa 23 maja br. (decyduje data nadania).

Szkolenie realizowane jest w ramach projektu pn. Wdrożenie systemu monitorowania polityk publicznych w województwie lubuskim poprzez budowę Lubuskiego Regionalnego Obserwatorium Terytorialnego, realizowanego w ramach poddziałania 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

W przypadku jakichkolwiek pytań – prosimy o kontakt:  lrot@lubuskie.pl, tel. wew. 223 lub 288.


Dokumenty rekrutacyjne:

Regulamin rekrutacji

Zobacz również