
Osoby zainteresowane współpracą w tym zakresie, prosimy o nadesłanie oferty zawierającej:
1) propozycję szczegółowego programu szkolenia, uwzględniającego następujące zagadnienia:
- Zadania gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych w świetle ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
- Prawne ramy działania Komisji (dokumentowanie pracy GKRPA, procedura kierowania spraw do sądu, biegłych, procedura zobowiązania do podjęcia leczenia odwykowego, opiniowanie wniosków
o wydanie zezwolenia, ochrona danych osobowych); - Zasady wydawania i cofania zezwoleń oraz prowadzenie kontroli punktów sprzedaży napojów alkoholowych, lokalne strategie ograniczania dostępności alkoholu;
- Finansowanie zadań realizowanych przez samorząd wynikających z gminnego programu profilaktyki
i rozwiązywania problemów alkoholowych; - Współpraca Komisji z innymi instytucjami - Policja, sąd, szkoły, instytucje lecznictwa odwykowego.
2) informacje o kwalifikacjach zawodowych - wymagane jest wykształcenie prawnicze oraz doświadczenie praktyczne w realizacji szkoleń z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
3) propozycję stawki za przeprowadzenie szkolenia (za 1 godz. dydaktyczną).
Informacje organizacyjne dotyczące planowanego szkolenia:
- forma szkolenia: wykłady, warsztaty,
- liczba godzin: 7 h dydaktycznych,
- liczba uczestników: 30-35 osób,
- liczba osób prowadzących szkolenie: 1
- przewidywany termin realizacji szkolenia – listopad 2014r.
- miejsce realizacji szkolenia: Zielona Góra, siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
Ofertę prosimy przesyłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Departament Infrastruktury Społecznej, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, lub drogą mailową: sekretariat.ds@lubuskie.pl w terminie do 20 września 2014 roku. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 68 45-65-541.