
1.konsultacje pisemne – opinie do projektu uchwały w sprawie określenia trybu powoływania oraz organizacji i trybu działania Rady Działalności Pożytku Publicznego Województwa Lubuskiego należy składać do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego na adres: ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra lub w Wydziale Zamiejscowym Urzędu Marszałkowskiego z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22, 66-400 Gorzów Wlkp.;
2. drogą elektroniczną – na adres: sekretariat.ds@lubuskie.pl
Adresaci konsultacji:
1. opinie, uwagi oraz propozycje w zakresie projektu uchwały w sprawie określania trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Rady Działalności Pożytku Publicznego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze mogą składać organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność na terenie województwa lubuskiego;
2. warunkiem udziału organizacji/podmiotu w konsultacjach jest podanie następujących informacji:
- nazwa organizacji pozarządowej/podmiotu i adres siedziby: (proszę podać pełną nazwę organizacji pozarządowej/podmiotu),
- nazwa i numer dokumentu potwierdzającego status prawny organizacji pozarządowej/podmiotu,
- imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania organizacji pozarządowej/podmiotu.
Więcej informacji oraz niezbędne dokumenty na stronie: