
Targi odbyły się na Wałach Chrobrego. To jedno z najbardziej charakterystycznych, a zarazem najpiękniejszych miejsc w Szczecinie. Dobra lokalizacja imprezy w połączeniu ze sprzyjająca aurą sprawiła, że tysiące gości postanowiło zapoznać się z ofertą wystawców. Podczas MARKET TOUR 25. Targów Turystycznych zaprezentowały się firmy branży turystycznej oraz przedstawiono wielobarwną paletę produktów tradycyjnych. Teren imprezy został podzielony na Strefę Globtrotera, Strefę Wędkarza, Krainę Relaksu Wellness & Spa oraz blok Pokaż Szczecin Swoim Gościom.
Województwo lubuskie na tegoroczną edycję targów zaprosiło do współpracy Gminę Łęknicę oraz Winnicę Saint Vincent. Dzięki temu odwiedzający pawilon mieli okazję porozmawiać z przewodnikami lubuskimi, specjalizującymi się szczególnie w obszarze Parku Mużakowskiego oraz Geoparku Łuk Mużakowa oraz udać się w podróż jedynym w kraju Lubuskim Szlakiem Wina i Miodu. Na zwiedzających czekały również konkursy wiedzy o naszym regionie, których laureaci otrzymali atrakcyjne nagrody.
Dużym zainteresowaniem cieszyło się stoisko Międzynarodowej Drogi Wodnej E70 zaaranżowane w ramach porozumienia dotyczącego rewitalizacji i promocji MDW E70. Licznie przybyli goście, amatorzy turystyki wodnej otrzymali przewodniki i mapy w języku polskim i niemieckim. Przypomnijmy, że MDW E70 to trasa rzeczna łącząca Antwerpię (Belgia) z Kłajpedą (Litwa), która przebiega także przez województwo lubuskie. Projekt rewitalizacji i promocji polskiego odcinka trasy ma na celu m.in. rozwój żeglugi śródlądowej, a także rozbudowę infrastruktury portowej i zaplecza turystycznego,
Wśród tegorocznych wystawców pojawiło się wielu przedstawicieli branży turystycznej z zagranicy. Swoje oferty prezentowali m.in. Czesi, Hiszpanie, Niemcy i Węgrzy. Organizatorem wydarzenia były Międzynarodowe Targi Szczecińskie oraz Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Turystyki.