Lubuskie na China Homelife Show 2016

Pobierz PDF
Uwaga: Wiadomość archiwalna. Nie wszystkie załączniki i linki mogą działać poprawnie.
To kolejna okazja do spotkania się z biznesem Państwa Środka w Polsce. Od 7-9 czerwca br. w Centrum Wystawowo-Kongresowym w Nadarzynie k. Warszawy można zapoznać się  z ofertą blisko 1000 chińskich firm, których jakość produkcji poświadczona została międzynarodowymi certyfikatami.

Impreza ta ma formę najbardziej spektakularnej wystawy, której priorytetem jest profesjonalny program dla kupujących, głównie z krajów Europy Środkowej i Wschodniej (m.in. z Białorusi, Mołdawii, Ukrainy, krajów nadbałtyckich). China Homelife Show stwarza szansę dla wszystkich: wystawców, eksporterów, importerów, hurtowników, dla branży turystycznej, w tym linii lotniczych, firm transportowych, hoteli, restauracji.

Równolegle z odbywającymi się targami, przedsiębiorcy polscy w ramach seminarium "How to do business with China" mogą zapoznać się z różnymi aspektami prowadzenia biznesu z chińskim kontrahentem. Prelegentami są m.in. Tadeusz Chomicki (Ambasador RP) i Radosław Pyffel (Centrum Studiów Polska - Azja).

Chiny są dla Polski niezwykle ważnym partnerem gospodarczym, co wyraźnie widać
w bilansie handlowym. Z roku na rok polskie firmy importują coraz więcej produktów i nie są to tylko duże przedsiębiorstwa handlowe, ale także średnie i niewielkie firmy, hurtownie czy sklepy internetowe.

Polscy importerzy najczęściej sprowadzają z Chin meble, odzież, obuwie, elektronikę, AGD, materiały budowlane i artykuły wyposażenia domów. Ale nie tylko. Do Polski coraz częściej trafiają również chińskie narzędzia i maszyny dla dużego przemysłu, a nawet całe, w pełni zautomatyzowane i zaawansowane technologicznie linie produkcyjne. Większość chińskich eksporterów dostosowała się już do wymagań rynku europejskiego i stała się bardziej elastyczna, także jeśli chodzi o szybkie i sprawne wypracowywanie porozumienia w kwestii jakości, ceny czy terminów dostaw. W większości przypadków komunikację biznesową prowadzi się już w języku angielskim. Dobrym sposobem nawiązania współpracy handlowej z chińskimi producentami są bez wątpienia imprezy targowe. Podczas tegorocznych targów CHINA Homelife Show obecnych będzie ponad 1000 starannie wyselekcjonowanych chińskich dostawców, którzy zaprezentują ponad 60 000 certyfikowanych produktów z wielu różnych branż. Organizatorzy zapewniają także specjalną strefę do bezpośrednich rozmów biznesowych oraz bezpłatną opiekę tłumaczy z języka chińskiego.

W wydarzeniu uczestniczą przedstawiciele Wydziału Przedsiębiorczości
z Departamentu Przedsiębiorczości i Strategii Marki.

Galeria: China Homelife Show 2016

Zobacz również