
Wymagane kwalifikacje kandydatów:
1) wykształcenie wyższe,
2) wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora,
3) co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej 3-letni staż pracy,
4) tytuł lekarza specjalisty w dziedzinie medycyny pracy lub medycyny przemysłowej,
5) brak prawomocnego skazania za przestępstwa popełnione umyślnie.
Kandydaci zgłaszający się do konkursu składają pisemną ofertę zawierającą:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
2) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska, a kandydaci na stanowiska, z którymi wiąże się posiadanie prawa wykonywania zawodu, dokument potwierdzający to prawo,
3) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
4) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,
5) inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
6) zaświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie kandydata, że posiada zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, nie został względem niego wydany zakaz pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
8) oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na dane stanowisko,
9) oświadczenie kandydata o następującej treści: „Oświadczam, że jest mi znana treść ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 216, poz. 1584, z późn. zm.) i z dniem objęcia stanowiska dyrektora jednostki obowiązują mnie zakazy wymienione w art. 4 ww. ustawy”,
10) koncepcję programowo-organizacyjną funkcjonowania Ośrodka w zakresie spraw: organizacyjnych, ekonomicznych, zatrudnienia, praw pacjenta i jakości świadczonych usług.
Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 2, 4, 5, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
Oferty w zamkniętych kopertach z imieniem, nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego kandydata oraz adnotacją na kopercie: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Gorzowie Wielkopolskim” należy składać w terminie 30 dni od dnia ukazania się ogłoszenia, na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w ciągu 30 dni po upływie terminu składania ofert.
Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Gorzowie Wielkopolskim są dostępne w siedzibie Zarządu Województwa Lubuskiego ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, tel. 68 456 55 03.
Zgodnie z art. 49 ust. 6 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2015 r., poz. 618, z późn. zm.), z kandydatem wybranym w drodze konkursu nawiązuje się stosunek pracy albo zawiera umowę cywilnoprawną.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej