
Przedstawiciele Polsko-Australijskiej Izby Handlowej przekonywali, że obecnie w Australii panuje moda na produkty pochodzące z Unii Europejskiej, które są traktowane jako towar pożądany i ekskluzywny. Wysłannicy PCCA zapewniali również, że lubskie firmy zainteresowane eksportem mogą liczyć na wsparcie organizacji. Zainteresowanie przedsiębiorców biorących udział w spotkaniu wzbudziły kwestie różnic kulturowych między obydwoma krajami, a także procesy certyfikacyjne, jakie należy przejść, aby wprowadzić produkt na rynek australijski.
- W Australii bardzo ważne jest stworzenie sieci kontaktów, bo tamtejszy rynek wymaga kontaktów bezpośrednich. Spotkania B2B, parafrazując w języku angielskim to dla mnie spotkania Belly–to–Belly. W Australii trzeba podtrzymywać znajomości i spotykać się z firmami – tłumaczył Mirosław Żarnowski, Prezes Polsko-Australijskiej Izby Handlowej.
Szczegółowe informacje o ofercie współpracy Polsko-Australijskiej Izby Handlowej, przedstawionej przed przedstawicieli PCCA można znaleźć [TUTAJ]. Organizatorem spotkania, w którym udział wzięli również przedstawiciele Departamentu Przedsiębiorczości i Strategii Marki, był urząd marszałkowski.