
Szczegółowy opis warunków, jakie powinna spełniać oferowana nieruchomość:
- wielkość powierzchni użytkowej – około 275 m 2 dla około 15 osób,
- lokalizacja w centrum miasta w granicach jednego kilometra od pozostałych urzędów mających swoją siedzibę w Gorzowie Wlkp.,
- pomieszczenia biurowe maksymalnie na dwóch kondygnacjach,
- sanitariaty na tym samym piętrze, gdzie pomieszczenia biurowe dla pracowników Wydziału,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, podjazd, szerokie drzwi, toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- dostęp do min. 3 miejsc parkingowych dla klientów UMWL,
- pomieszczenia biurowe:
- 3 pomieszczenia połączone ze sobą (sekretariat oraz 2 pomieszczenia jednoosobowe, w tym jedno o powierzchni minimum 20 m²),
- 4-5 pomieszczeń dla pracowników (umożliwiające organizację 12 stanowisk pracy),
- pomieszczenie magazynowe,
- obiekt w stanie niewymagającym remontu i modernizacji, z bezpieczną i właściwie działającą instalacją elektryczną, wodnokanalizacyjną i grzewczą,
- obiekt spełniający wymogi zawarte w:
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 r. poz. 1422),
- Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003 poz. 1650),
- Ustawie z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2016 r. poz. 191 z późn.zm.)
Wymagania teleinformatyczne:
1. Wyposażenie w przyłącze energetyczne zapewniające poprawną pracę min. 15 stanowisk komputerowych (obciążenie startowe ok. 350 W na stanowisko) oraz zasilanie infrastruktury budynku tj. serwerownia, klimatyzacja, drukarki laserowe oraz urządzenia wielofunkcyjne, wentylacja, oświetlenie, etc.,
2. Dostęp do Internetu poprzez stałe łącze symetryczne o przepustowości minimum 20 Mb/s, (20 Mb/s upload, 20 Mb/s download), Stały publiczny adres IP,
3. Sieć logiczna Cat5e UTP lub wyższa,
4. 1 PEL dla każdego stanowiska pracy: 2 x zasilanie gwar. (np. Legrand, Berker), min. 3 x RJ-45,
5. Gwarantowana, dedykowana sieć elektryczna dla urządzeń komputerowych,
6. Zabezpieczenia elektryczne max 16A sieci gwarantowanej (1 obwód dla max. 5 punktów PEL),
7. Zabezpieczenie różnicowo-prądowe na max. 2 obwody sieci gwarantowanej,
8. Administracyjna sieć zasilania np. czajniki, radia, drukarki laserowe,
9. Klimatyzowane pomieszczenie serwerowni,
10.Dostęp do łączy telefonii stacjonarnej – główne przyłącze w budynku dla operatora telekomunikacyjnego, w związku z koniecznością przeniesienia 14 numerów telefonów
z poprzedniej lokalizacji (+ 2 pary przewodów zapasowych):
1. kabel telekomunikacyjny min. 16 par przewodów, doprowadzony i zakończony (rozszyty):
- bezpośrednio na patchpanelu w szafie dystrybucyjnej, znajdującej się w pomieszczeniu serwerowni,
- lub na łącznicy typu KRONE (min. 32 parowej), połączonej kablem z patchpanelem w szafie dystrybucyjnej, znajdującej się w pomieszczeniu serwerowni,
2. kanalizacja techniczna umożliwiająca doprowadzenie łączy operatora od głównego przyłącza w budynku do pomieszczenia serwerowni inną metodą kablową, np. światłowodem.
Proponowane kryteria oceny ofert: (np. cena, odległość od głównej siedziby Urzędu itp.)
1) cena;
2) odległość od centrum miasta.
Proponowany termin zawarcia umowy i czas jej trwania.
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r. z możliwością jej przedłużenia.
Oferty – wyłącznie w formie pisemnej, będą przyjmowane w sekretariacie Departamentu Administracyjno-Gospodarczego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego
w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7, pokój nr 22 w nieprzekraczalnym terminie do dnia
9 marca 2017roku do godziny 15:30 w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, tj. Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra - Departament Administracyjno-Gospodarczy, oferta na zadanie pn.: „Najem powierzchni biurowej na potrzeby pracowników Wydziału Zamiejscowego z siedzibą w Gorzowie Wlkp.” Otwarcie ofert nastąpi następnego dnia roboczego – 10 marca 2017 roku o godzinie 10:00 w pokoju nr 140.
Odrzuceniu podlegają oferty przygotowane przez biura obrotu nieruchomościami, jeżeli korzystanie z takiego pośrednictwa wiąże się z koniecznością ponoszenia przez Urząd dodatkowych opłat. Urząd Marszałkowski zastrzega sobie możliwość negocjowania treści złożonych ofert w toku prowadzonego postępowania oraz odstąpienia od zamiaru wynajęcia biura przed zawarciem umowy bez podania przyczyn.