Organizatorzy opracowali wstępną koncepcję tematyki przewodniej tegorocznego wydarzenia, są to następujące obszary:
Wychodząc naprzeciw wyzwaniom politycznym i społecznym (kampanie polityczne poruszające problem populizmu i ambiwalencji odnośnie kwestii europejskich, zwalczanie komunikacji post-prawdy, dezinformacja, kryzys komunikacji instytucji publicznych)
Pobudzanie wiedzy i kreatywności (najnowsze trendy w mediach społecznościowych: przejście od „tradycyjnych” mediów, media społecznościowe i zaufanie; wiedza behawioralna (behavioural insights) oraz perspektywa odbiorców; usługi a nie strony internetowe: innowacje w designie, siła wizualizacji; powrót do podstaw: język i opowiadanie (storytelling); komunikatorzy jako trenerzy decydentów politycznych (Communicators as coaches to policy makers).
Docieranie do odbiorców (dwustronna komunikacja w sferze publicznej, podnoszenie emocjonalnego zaangażowania; projekty partycypacyjne i kształtowanie polityki na szczeblu lokalnym; zaangażowanie młodzieży; kreowanie marki (branding) [UE] oraz tożsamość [UE], rola personelu jako ambasadorów).
Pomysły można zgłaszać drogą mailową do 23 kwietnia br. na adres europcom@cor.europa.eu
Jednocześnie, BRWL informuje, że organizatorzy EuroPCom zapraszają też do zgłaszania projektów w dziedzinie komunikacji do nagrody European Public Communication Award 2017, której celem jest ukazywanie najlepszych praktyk i promocja profesjonalnej komunikacji UE na wszystkich poziomach zarządzania. Nagroda zostanie wręczona podczas konferencji EuroPCom 2017. Wnioski konkursowe można przekazywać do 1 września br. drogą mailową na adres:europcom@cor.europa.eu.
Szczegółowe informacje o warunkach dostępne są na stronie internetowej KR http://www.cor.europa.eu/en/events/Pages/EuroPCom-2017.aspx
Więcej informacji znajdą Państwo też na naszej stronie internetowej: http://www.bruksela.lubuskie.pl/PL/516/797/EuroPCom_2017__trwa_poszukiwanie_prelegentow_oraz_
przyjmowanie_zgloszen_do_Nagrody_Europejskiej_Komunikacji_
Publicznej/k/