• Przejdź do treści
  • Ikona elementu - Facebook Facebook
  • Ikona elementu - Instragram Instragram
  • Ikona elementu - youtube youtube
  • Ikona elementu - Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
  • Ikona elementu - Skrzynka podawcza Skrzynka podawcza
Logo Lubuskie Warte zachodu

Portal Województwa Lubuskiego

  • Dla mieszkańca
    • Zdrowie
      • Aktualności
      • Wojewódzkie samorządowe jednostki organizacyjne oraz spółki
      • Umieszczenia w szpitalach psychiatrycznych na podstawie postanowienia sądowego
      • Przymus bezpośredni
      • Staże podyplomowe lekarzy
      • Wpis do ewidencji lekarzy uprawnionych do przeprowadzania badań lekarskich kierowców oraz osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami
      • Programy zdrowotne
      • Programy w zakresie ochrony zdrowia
      • Informator o dostępnych w województwie lubuskim formach wsparcia osób z zaburzeniami psychicznymi
      • Konsultacje społeczne
      • Polub nas na FB
      • Kontakt
    • NGO
      • Otwarte konkursy ofert
      • Tryb pozakonkursowy (małe granty)
      • Program współpracy i regulamin udzielania dotacji
      • Współpraca z NGO - kontakty
      • Konsultacje społeczne
      • Generator ofert
      • Rada Działalności Pożytku Publicznego Województwa Lubuskiego
      • Nabór do KM FEL 2021-2027
    • Współpraca zagraniczna
      • Aktualności
      • Priorytety Współracy Zagranicznej
      • Partnerzy Województwa Lubuskiego
      • Umowy, Porozumienia i Oświadczenia o współpracy
      • Inne formy współpracy
      • Kontakt
      • Biuro Regionalne Województwa Lubuskiego w Brukseli
    • Środowisko
      • Aktualności
      • POMOC DE MINIMIS
      • BDO i opłaty produktowe
      • Dostęp do informacji o środowisku
      • Ekopłatnik
      • Opłaty za korzystanie ze środowiska
      • Rejestr informacji o środowisku
      • Środowisko BIP
      • Zużyte baterie i akumulatory
    • e-lubuskie
      • Aktualności
      • MedBrain L – lubuski projekt wsparcia diagnostyki i medycyny systemami Sztucznej Inteligencji
      • Lubuskie Centrum Kompetencji Cyfrowych i Usług Wspólnych - Data Center
      • Lubuskie kontra Wirus
      • Lubuski e-Urząd II
      • Lubuskie e-Zdrowie
      • Park technologii kosmicznych
      • Termomodernizacja Budynku UMWL
      • Rewitalizacja budynku Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o. na potrzeby Lubuskiego Centrum Kompetencji Cyfrowych i Usług Wspólnych - etap I
    • Kultura i dziedzictwo
      • Aktualności
      • Dotacje na zabytki
      • Lubuskie Szlaki Dziedzictwa Kulturowego
      • Lubuskie Pomniki Historii
      • Zabytki Światowego Dziedzictwa UNESCO w lubuskiem
      • Instytucje kultury
      • Strategie i Programy
      • Szlak Kościołów Drewnianych
      • Zamki, pałace i dwory
      • Nagrody Kulturalne Marszałka
      • Europejska Sieć Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego
    • Sport i edukacja
      • Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji im. Zbigniewa Majewskiego w Drzonkowie
      • Nagrody i wyróżnienia w dziedzinie sportu
      • Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego Województwa Lubuskiego w zakresie sportu
      • Rozwój infrastruktury sportowej w Województwie Lubuskim 2025
      • Infrastruktura boisk piłkarskich
      • Jednostki oświatowe
      • Informacje oświatowe
      • Informacje o naborach do szkół i placówek
      • Konkursy na dyrektorów wojewódzkich jednostek oświatowych
      • Lubuska Edukacja Ekologiczno - Klimatyczna (Nauka)
      • Projekt - Lubuska Szkoła Przyszłości
    • Turystyka
      • Aktualności
      • Enoturystyka
      • Atrakcje Lubuskie
      • Organizatorzy turystyki i przedsiębiorcy ułatwiający nabywanie powiązanych usług turystycznych
      • Ewidencja Obiektów Hotelarskich
      • Przewodnicy Górscy, Przewodnicy Turystyczni i Piloci Wycieczek
      • Kontakt
    • Rozwój Regionu
      • Aktualności
      • Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego
      • Lubuska Rada Doradcza ds. Rozwoju Regionu
      • Lubuskie Regionalne Obserwatorium Terytorialne
      • Polityka spójności
      • Rewitalizacja
      • Szkolnictwo wyższe
      • Kontakt
    • Informacja przestrzenna i nieruchomości
      • Aktualności
      • Regionalny Węzeł Infrastruktury Informacji Przestrzennej Województwa Lubuskiego
      • Geoportale lokalne
      • Planowanie przestrzenne (m.in. opracowania studialne)
      • Nieruchomości na sprzedaż
      • Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
      • Główny Urząd Geodezji i Kartografii
      • Wyszukiwarka Ksiąg Wieczystych
      • Obowiązujący Plan Zagospodarowania Przestrzennego Województwa
    • Transport i Infrastruktura
      • Aktualności
      • Publiczny Transport Zbiorowy
      • Transport Lotniczy
      • Infrastruktura Drogowa
      • Infrastruktura Energetyczna
      • Ikona elementu - Inwestycje z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg Inwestycje z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
      • Projekt RailBLu
      • Projekt OdraVelo
    • Stypendia Marszałka
      • Lubuskie Talenty - Program Stypendialny
      • Lubuscy Zawodowcy - Program Stypendialny
      • Stypendia naukowe, twórcze i artystyczne
      • Stypendia sportowe
      • Stypendia dla studentów studiów stacjonarnych wyższych uczelni
      • Stypendia dla studentów studiów medycznych
      • Stypendia dla psychologów klinicznych i psychoterapeutów
    • Gospodarka
      • Zainwestuj w Lubuskiem
      • Zostań eksporterem
      • Ikona elementu - Misje gospodarcze Misje gospodarcze
      • Publikacje
      • Informacje o gospodarce Województwa
      • Inteligentne specjalizacje
      • Akredytacja Regionalna
      • Program Rozwoju Innowacji
      • Prezentacja Gospodarcza
    • Nagroda Gospodarcza Marszałka Województwa Lubuskiego
      • Nagroda Gospodarcza Marszałka Województwa Lubuskiego
      • Poprzednie edycje
    • Lubuski Lider Biznesu
    • Promocja Województwa
      • Aktualności
      • Filmy promocyjne
      • Materiały On-Line
      • Logo i Herb Województwa
      • Patronaty Marszałka Województwa
      • Atrakcje Lubuskie
      • Lubuskie Centrum Winiarstwa
    • Zamówienia publiczne
    • Fundusze Europejskie
      • Aktualności
      • Interreg
      • Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020
      • Zapytaj o Fundusze Europejskie
      • RODO w PIFE
      • Rzecznik Funduszy Europejskich
    • Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży
      • Aktualności
      • Informacje o nowej inwestycji
    • Rada Kobiet Województwa Lubuskiego
    • Europejska Karta Równości Kobiet i Mężczyzn w Życiu Lokalnym
      • Europejska Karta Równości Kobiet i Mężczyzn w Życiu Lokalnym
      • Ekspertyza - charakterystyka sytuacji kobiet i mężczyzn w województwie lubuskim
      • Równościowy Plan Dziania dla województwa lubuskiego na lata 2025-2030.
      • Sprawozdawczość
      • Kontakt
  • Urząd
    • Kontakty
    • Petycje
    • Standardy ochrony małoletnich
    • System Zarządzania Jakością
    • System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
  • Samorząd
    • Zarząd Województwa
    • Sejmik
      • Aktualności
      • Radni
      • Ikona elementu - Sesje Sejmiku Sesje Sejmiku
      • Z prac Komisji Sejmiku
      • Kompetencje Sejmiku
      • Odznaka Honorowa za Zasługi dla Województwa Lubuskiego
      • Honorowy Obywatel Województwa Lubuskiego
      • Radni poprzednich kadencji
      • Młodzieżowy Sejmik WL
    • WRDS
      • Aktualności
      • Prezydium WRDS
      • Członkowie WRDS
      • Stanowiska
      • Uchwały
      • Opinie
      • Apele
  • Region
    • Lubuskie media
    • Parlamentarzyści
    • Rady i organy doradcze
  • Kontakt
Wyszukiwarka główna
Dla mieszkańca
Urząd
Samorząd
Region
Kontakt
Zdrowie
NGO
Współpraca zagraniczna
Środowisko
e-lubuskie
Kultura i dziedzictwo
Sport i edukacja
Turystyka
Rozwój Regionu
Informacja przestrzenna i nieruchomości
Transport i Infrastruktura
Stypendia Marszałka
Gospodarka
Nagroda Gospodarcza Marszałka Województwa Lubuskiego
Lubuski Lider Biznesu
Promocja Województwa
Zamówienia publiczne
Fundusze Europejskie
Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży
Rada Kobiet Województwa Lubuskiego
Europejska Karta Równości Kobiet i Mężczyzn w Życiu Lokalnym
Aktualności
Wojewódzkie samorządowe jednostki organizacyjne oraz spółki
Umieszczenia w szpitalach psychiatrycznych na podstawie postanowienia sądowego
Przymus bezpośredni
Staże podyplomowe lekarzy
Wpis do ewidencji lekarzy uprawnionych do przeprowadzania badań lekarskich kierowców oraz osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami
Programy zdrowotne
Programy w zakresie ochrony zdrowia
Informator o dostępnych w województwie lubuskim formach wsparcia osób z zaburzeniami psychicznymi
Konsultacje społeczne
Polub nas na FB
Kontakt
Otwarte konkursy ofert
Tryb pozakonkursowy (małe granty)
Program współpracy i regulamin udzielania dotacji
Współpraca z NGO - kontakty
Konsultacje społeczne
Generator ofert
Rada Działalności Pożytku Publicznego Województwa Lubuskiego
Nabór do KM FEL 2021-2027
Aktualności
Priorytety Współracy Zagranicznej
Partnerzy Województwa Lubuskiego
Umowy, Porozumienia i Oświadczenia o współpracy
Inne formy współpracy
Kontakt
Biuro Regionalne Województwa Lubuskiego w Brukseli
Aktualności
POMOC DE MINIMIS
BDO i opłaty produktowe
Dostęp do informacji o środowisku
Ekopłatnik
Opłaty za korzystanie ze środowiska
Rejestr informacji o środowisku
Środowisko BIP
Zużyte baterie i akumulatory
Aktualności
MedBrain L – lubuski projekt wsparcia diagnostyki i medycyny systemami Sztucznej Inteligencji
Lubuskie Centrum Kompetencji Cyfrowych i Usług Wspólnych - Data Center
Lubuskie kontra Wirus
Lubuski e-Urząd II
Lubuskie e-Zdrowie
Park technologii kosmicznych
Termomodernizacja Budynku UMWL
Rewitalizacja budynku Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o. na potrzeby Lubuskiego Centrum Kompetencji Cyfrowych i Usług Wspólnych - etap I
Aktualności
Dotacje na zabytki
Lubuskie Szlaki Dziedzictwa Kulturowego
Lubuskie Pomniki Historii
Zabytki Światowego Dziedzictwa UNESCO w lubuskiem
Instytucje kultury
Strategie i Programy
Szlak Kościołów Drewnianych
Zamki, pałace i dwory
Nagrody Kulturalne Marszałka
Europejska Sieć Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego
Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji im. Zbigniewa Majewskiego w Drzonkowie
Nagrody i wyróżnienia w dziedzinie sportu
Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego Województwa Lubuskiego w zakresie sportu
Rozwój infrastruktury sportowej w Województwie Lubuskim 2025
Infrastruktura boisk piłkarskich
Jednostki oświatowe
Informacje oświatowe
Informacje o naborach do szkół i placówek
Konkursy na dyrektorów wojewódzkich jednostek oświatowych
Lubuska Edukacja Ekologiczno - Klimatyczna (Nauka)
Projekt - Lubuska Szkoła Przyszłości
Aktualności
Enoturystyka
Atrakcje Lubuskie
Organizatorzy turystyki i przedsiębiorcy ułatwiający nabywanie powiązanych usług turystycznych
Ewidencja Obiektów Hotelarskich
Przewodnicy Górscy, Przewodnicy Turystyczni i Piloci Wycieczek
Kontakt
Aktualności
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego
Lubuska Rada Doradcza ds. Rozwoju Regionu
Lubuskie Regionalne Obserwatorium Terytorialne
Polityka spójności
Rewitalizacja
Szkolnictwo wyższe
Kontakt
Aktualności
Regionalny Węzeł Infrastruktury Informacji Przestrzennej Województwa Lubuskiego
Geoportale lokalne
Planowanie przestrzenne (m.in. opracowania studialne)
Nieruchomości na sprzedaż
Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Wyszukiwarka Ksiąg Wieczystych
Obowiązujący Plan Zagospodarowania Przestrzennego Województwa
Aktualności
Publiczny Transport Zbiorowy
Transport Lotniczy
Infrastruktura Drogowa
Infrastruktura Energetyczna
Ikona elementu - Inwestycje z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg Inwestycje z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Projekt RailBLu
Projekt OdraVelo
Lubuskie Talenty - Program Stypendialny
Lubuscy Zawodowcy - Program Stypendialny
Stypendia naukowe, twórcze i artystyczne
Stypendia sportowe
Stypendia dla studentów studiów stacjonarnych wyższych uczelni
Stypendia dla studentów studiów medycznych
Stypendia dla psychologów klinicznych i psychoterapeutów
Zainwestuj w Lubuskiem
Zostań eksporterem
Ikona elementu - Misje gospodarcze Misje gospodarcze
Publikacje
Informacje o gospodarce Województwa
Inteligentne specjalizacje
Akredytacja Regionalna
Program Rozwoju Innowacji
Prezentacja Gospodarcza
Nagroda Gospodarcza Marszałka Województwa Lubuskiego
Poprzednie edycje
Aktualności
Filmy promocyjne
Materiały On-Line
Logo i Herb Województwa
Patronaty Marszałka Województwa
Atrakcje Lubuskie
Lubuskie Centrum Winiarstwa
Aktualności
Interreg
Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020
Zapytaj o Fundusze Europejskie
RODO w PIFE
Rzecznik Funduszy Europejskich
Aktualności
Informacje o nowej inwestycji
Europejska Karta Równości Kobiet i Mężczyzn w Życiu Lokalnym
Ekspertyza - charakterystyka sytuacji kobiet i mężczyzn w województwie lubuskim
Równościowy Plan Dziania dla województwa lubuskiego na lata 2025-2030.
Sprawozdawczość
Kontakt
Kontakty
Petycje
Standardy ochrony małoletnich
System Zarządzania Jakością
System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
Zarząd Województwa
Sejmik
WRDS
Aktualności
Radni
Ikona elementu - Sesje Sejmiku Sesje Sejmiku
Z prac Komisji Sejmiku
Kompetencje Sejmiku
Odznaka Honorowa za Zasługi dla Województwa Lubuskiego
Honorowy Obywatel Województwa Lubuskiego
Radni poprzednich kadencji
Młodzieżowy Sejmik WL
Aktualności
Prezydium WRDS
Członkowie WRDS
Stanowiska
Uchwały
Opinie
Apele
Lubuskie media
Parlamentarzyści
Rady i organy doradcze
Wyszukiwarka mobilna
  • Strona główna
  • Dla mieszkańca
  • Rozwój Regionu
  • Rozwój Regionu
  • Młodzi Lubuszanie inspirują...
18 czerwca 2025

Młodzi Lubuszanie inspirują do zmian w regionie. Konkurs o rewitalizacji rozstrzygnięty

Aleksandra Pietruszewska

Autor

Fot: Katarzyna Klimkowska

Udostępnij

X.com Facebook.com LinkedIn.com Pinterest.com

„Tak chcę tu żyć – rewitalizacja oczami dziecka” to konkurs plastyczny zorganizowany przez Departament Gospodarki i Rozwoju Urzędu Marszałkowskiego. 18 czerwca 2025 r. w zielonogórskiej Palmiarni marszałek Marcin Jabłoński wręczył nagrody laureatom.

– Chcę wam bardzo podziękować za udział w tym konkursie i za to, że wzbogaciliście nasze wyobrażenia o tym, jak może wyglądać województwo. Lubuskie jest naprawdę wspaniałym, pięknym miejscem do życia. Mamy możliwości, żeby ten region upiększać. Mam nadzieję, że nasi dzisiejsi laureaci także będą w przyszłości brali w tym aktywny udział. Wszystkie nasze działania skierowane są głównie do nich. To jest myślenie o przyszłości, odtwarzanie miejsc, które można pokazać, przywrócić im świetność, nadać nowe funkcje. Dziękuję rodzicom, opiekunom, wychowawcom, nauczycielom, że otoczyliście dzieci opieką, aby mogły wziąć udział w tym bardzo wartościowym projekcie. Chcę też pogratulować pomysłodawcom konkursu, bo uważam, że to jest bardzo ciekawy pomysł – myślę, że wart upowszechnienia – powiedział marszałek Marcin Jabłoński.

Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.

Na konkurs wpłynęły 392 prace plastyczne. Spośród nich wyłoniono finałową szóstkę. Ze względu na dużą liczbę i wysoki poziom prac komisja konkursowa zdecydowała o przyznaniu dodatkowych 3 wyróżnień, a zatem łącznie nagrody otrzymało 9 dzieci.

Laureatki i laureaci konkursu

I miejsce - Mia Attard, 7 lat, Budachów

II miejsce - Aleksander Rurkowski, 8 lat, Zielona Góra  

III miejsce - Alicja Chmiel, 10 lat, Strzelce Krajeńskie

Wyróżnienia:

  • Fabian Markowski, 11 lat, Osiedle Poznańskie
  • Wojciech Zgierski, 12 lat, Glisno
  • Maria Buśko, 13 lat, Trzebicz

3 dodatkowe wyróżnienia komisji konkursowej:

  • Wojciech Giertuga, 10 lat, Szlichtyngowa
  • Marcel Kaproń, 13 lat, Otyń
  • Kalina Staszak, 15 lat, Nowa Sól

W trosce o bezpieczeństwo, integrację i rozwój

Rewitalizacja to nie tylko przywracanie świetności obszarom zdegradowanym i nadawanie im nowych funkcji, ale też wzmacnianie więzi społecznych pomiędzy osobami, które korzystają z obiektów użyteczności publicznej. – To podejście włączające, czyli angażujące mieszkańców regionu – dzieci, młodzież, starszych – w działania. Wyobrażenia młodych mieszkańców z pewnością będą dla nas inspiracją, jak tworzyć taką przestrzeń, w której dzieci czują się dobrze, w której chciałyby się bawić, spędzać czas – mówił marszałek Marcin Jabłoński, zwracając uwagę, że w konkursie wzięli udział uczniowie zarówno z północy, jak i południa województwa, z dużych i mniejszych miejscowości.

– Przeprowadzając rewitalizację, chcemy sprawić, żeby było ładnie, zielono, bezpiecznie, ale też żeby ludzie się spotykali, rozmawiali ze sobą i prowadzili wspólne działania w miejscu, w którym mieszkają. Dlaczego ta rewitalizacja jest taka ważna? Często się zdarza, że są takie obszary w miastach, do których niebezpiecznie jest wchodzić. Chcielibyśmy wspierać wasze gminy, wspólnoty lokalne w tym, żeby takich miejsc było jak najmniej. Każdy z nas może włączyć się w działania rewitalizacyjne. Oczywiście najczęściej gminy mają program rewitalizacji i pieniądze, ale każdy z nas jest odpowiedzialny za to, żeby coś zrobić dla miejsca, w którym żyjemy – dodała Magdalena Balak-Hryńkiewicz, zastępczyni dyrektora Departamentu Gospodarki i Rozwoju Urzędu Marszałkowskiego. Zaprezentowała lubuskie miejscowości, w których zostały przeprowadzone rewitalizacje, m.in. Szprotawę, Santok, Zieloną Górę, Żagań, Drezdenko i Gorzów Wielkopolski.  

Wystawa prac konkursowych – w październiku 2025 r. 

Prace plastyczne zgłoszone na konkurs „Tak chcę tu żyć – rewitalizacja oczami dziecka” zostaną zaprezentowane podczas publicznej wystawy w październiku 2025 r., a także wykorzystane do stworzenia kalendarza książkowego lub notatnika rewitalizatora.

Konkurs zorganizowany został w ramach projektu „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0” realizowanego w ramach Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027.

pasek_pomoc_techniczna.png [1511x133]

Pobierz PDF
Kategoria: Rozwój Regionu
  • Poprzedni wpis Lubuskie Forum Innowacji 2025. Region wyznacza kierunki rozwoju technologicznego
  • Następny wpis Zapraszamy do udziału w targach ISK SODEX Istanbul 2025!

Galeria zdjęć

Galeria: Młodzi Lubuszanie inspirują do zmian w regionie. Konkurs o rewitalizacji rozstrzygnięty

  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.
  • Konkurs był skierowany był do dzieci w wieku szkolnym (od pierwszej do ósmej klasy szkoły podstawowej). Dzieci zaprezentowały w swoich rysunkach, co jest dla nich ważne w miejscu zamieszkania, jak powinna wyglądać ich najbliższa okolica i relacje między sąsiadami.

Powiązane wiadomości

  • Aktualności
    10.09.2025
    Jak to robią inni? Z wizytą w rewitalizowanych miejscach Lubuskiego
  • Rozwój Regionu
    2.06.2025
    Wyniki konkursu plastycznego o rewitalizacji. Tak chcą żyć młodzi...
  • Rozwój Regionu
    9.04.2025
    Czego potrzeba, by zatrzymać ludzi w Lubuskiem? O tym dyskutowała...
  • Rozwój Regionu
    9.04.2025
    Ogłaszamy konkurs plastyczny dla dzieci nt. rewitalizacji!

Zobacz również

  • Rozwój Regionu
    2.06.2025
    Wyniki konkursu plastycznego o rewitalizacji. Tak chcą żyć młodzi...
    Znamy werdykt konkursu plastycznego „Tak chcę tu żyć – rewitalizacja oczami dziecka”. Wpłynęło na niego...
  • Rozwój Regionu
    10.06.2025
    Lubuska Akademia Przedsiębiorczości wystartowała!
    W Zielonej Górze ruszyła pierwsza edycja Lubuskiej Akademii Przedsiębiorczości – dwudniowego wydarzenia...
Zobacz więcej

Dodatkowe informacje

Logo Lubuskie Warte zachodu

Adres:

Województwo Lubuskie - Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego

ul. Podgórna 7

65-057 Zielona Góra

  • Ikona elementu - Facebook Facebook
  • Ikona elementu - Instragram Instragram
  • Ikona elementu - youtube youtube

Kontakt:

tel.: +48 68 456 52 00

fax: +48 68 456 52 96

kancelaria.ogolna@lubuskie.pl

e-Doręczenia: AE:PL-59819-50513-EDBAG-31

Godziny otwarcia urzędu:

pn-pt: 7:30 - 15:30

W imieniu Zarządu i Marszałka interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Sekretarz Województwa w każdą środę w godzinach 8.30-16.30, po uprzednim umówieniu się.
Tel. +48 68 456 55 00

Dane:


NIP: 973-05-90-332

REGON: 970770089

TERYT: 0862011 16742

Dla mieszkańca
Zdrowie
NGO
Współpraca zagraniczna
Środowisko
e-lubuskie
Kultura i dziedzictwo
Sport i edukacja
Turystyka
Rozwój Regionu
Informacja przestrzenna i nieruchomości
Transport i Infrastruktura
Stypendia Marszałka
Gospodarka
Nagroda Gospodarcza Marszałka Województwa Lubuskiego
Lubuski Lider Biznesu
Promocja Województwa
Zamówienia publiczne
Fundusze Europejskie
Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży
Rada Kobiet Województwa Lubuskiego
Europejska Karta Równości Kobiet i Mężczyzn w Życiu Lokalnym
Urząd
Kontakty
Petycje
Standardy ochrony małoletnich
System Zarządzania Jakością
System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
Samorząd
Zarząd Województwa
Sejmik
WRDS
Region
Lubuskie media
Parlamentarzyści
Rady i organy doradcze
Kontakt
  • Deklaracja dostępności
  • Zasady bezpieczeństwa w Internecie
  • ePuap UMWL
  • Formularz kontaktowy
© Copyright Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Realizacja: IDcom.pl