Województwo Lubuskie w tym roku przyszykowało mnóstwo atrakcji jeśli chodzi o nowe produkty i nowych wystawców. Na stoisku pojawiły się browary lubuskie, wędliny, sery kozie, warzywa, pieczarki, naturalny chleb, soki tłoczone, ale również nie zabraknie rękodzielników. na lubuskim stoisku pojawiło się 26 wystawców.
- Po ilości zwiedzających, biorących broszury informacyjne, dyskutujących na temat naszej żywności można sądzić, że kontakty biznesowe zostaną nawiązane. Część firm z regionu jest obecna na rynku niemieckim, a uczestnictwo w targach daje im możliwość podtrzymania i pielęgnowania dobrych relacji biznesowych z dotychczasowymi odbiorcami oraz nawiązania nowych kontaktów. Województwo lubuskie reprezentuje 26 wystawców. Wśród nich mamy również gospodarstwa agroturystyczne. Liczymy na dobre kontakty szczególnie ze stroną niemiecką, na turystów indywidualnych, a także na klientów z kilkudziesięciu krajów z całego świata, zarówno wystawców, jak i osoby, które odwiedzają międzynarodowe targi rolno-spożywcze. Gospodarstwa agroturystyczne z lubuskiego oferują swoje usługi turyście indywidualnemu. Turyści mogą liczyć na dobrą obsługę i podczas pobytu degustować nasze kozie sery, wędliny, chleb wypiekany wg. receptur tradycyjnych, świeże soki oraz piwo - Stanisław Tomczyszyn - Członek Zarządu Województwa Lubuskiego
Międzynarodową Wystawę Gospodarki Żywnościowej, Rolnictwa i Ogrodnictwa odwiedzają specjaliści z kraju i zagranicy przedstawiający wszystkie dziedziny rolnictwa, leśnictwa, ogrodnictwa i gospodarki rybnej. W targach biorą udział firmy promujące przyrządy, maszyny, wyposażenie i urządzenia produkcyjne używane w rolnictwie i ogrodnictwie, nasiona, szklarnie, ogólne artykuły ogrodnicze. Część wystaw poświęcona jest sprzętowi kuchennemu, wyposażeniu kuchni i akcesoriom technicznym dla gospodarstw domowych. W ofercie targów coraz więcej miejsca zajmują usługi świadczone przez mieszkańców wsi np. wypoczynek i zakupy na wsi oraz energia odnawialna. –
Targi w Berlinie corocznie odwiedza blisko pół miliona osób. Dla lubuskich wystawców to doskonała okazja do zaprezentowania swoich unikatowych produktów i pozyskania klientów z Zachodu.
Podczas berlińskiej wystawy odbywa się promocja narodowych produktów rolno - spożywczych, połączona z degustacją oraz prezentacją kultury ludowej. Targi Grüne Woche stanowią okazję do wielu spotkań bilateralnych i wielostronnych, które dotyczą zarówno szczegółowych kwestii związanych z rolnictwem jak i strategicznych kierunków polityki rolnej.
W 2010 r. Polska otrzymała tytuł Kraju Partnerskiego i promowała żywność pod hasłem "Polska schmeckt!", czyli "Polska smakuje!". W 2012 roku targi Grüne Woche odwiedziło ponad 420 000 gości. W 2013 roku odbędzie się kolejna edycja tej wystawy, a Polska będzie uczestniczyć w tym wydarzeniu po raz 27. Krajem partnerskim wystawy będzie Holandia, która będzie się promować hasłem ,,Qualitat wachst in Holland”.