
Rozpoczęła się wizyta studyjna dziennikarzy z mediów gospodarczych, której celem jest zaprezentowanie regionu lubuskiego jako miejsca dobrego do prowadzenia biznesu. Podczas dwudniowego tour uczestnicy odwiedzą prężnie funkcjonujące i rozwijające się firmy z Zielonej Góry, Chlastawy i Nowej Soli oraz parki naukowe i technologiczne.
W pierwszym dniu w programie przewidziane są spotkania w LUGu, Cinkiciarzu, Ikei i Parku Naukowo – Technologicznym Uniwersytetu Zielonogórskiego. W kolejnym - wizyta w Nowej Soli w Gedii i Parku Interior. Ponadto dziennikarze będą mogli posmakować lubuskich win i posłuchać o lubuskich tradycjach winiarskich w naszym Centrum Winiarstwa w Zaborze. Dzięki wizycie studyjnej dziennikarze będą mieli możliwość doświadczenia gospodarczego aspektu regionu. Będzie to również okazja do zgromadzenia bogatego materiału o województwie lubuskim, w tym w szczególności o jego wartościach gospodarczych, który będzie mógł być wykorzystany w późniejszych publikacjach.
Oganizatorem wydarzenia jest Departament Przedsiębiorczości i strategii marki.
|
Lp |
Media |
|
1 |
Gazeta Lubuska/Polska Press |
|
2 |
Gazeta Wyborcza |
|
3 |
FAKTY Magazyn Gospodarczy, |
|
4 |
Magazyn VIP Rynek Inwestycyjny The Ambasador Technowinki |
|
5 |
Blog Wino+ |
|
6 |
Przedsiębiorcy.eu |
|
7 |
Ekonomiczny Wojownik |
|
8 |
Polski Przemysł |
|
9 |
Money.pl |
|
10 |
Capital24.tv |
