
Wystawcy z kraju i zagranicy zaprezentowali dziesiątki kierunków turystycznych, miejsc wartych odwiedzenia, atrakcji turystycznych. Ofertę swą przedstawiły również sanatoria, uzdrowiska, spa oraz gospodarstwa agroturystyczne. Poza ofertą turystyczną prezentowano walory kulinarne i kulturowe poszczególnych regionów i krajów. Dla odwiedzających targi wystawcy przygotowali szereg konkursów, niespodzianek i promocji.
Nie zabrakło też opowieści podróżniczych. W tym roku o podróżowaniu opowiedzieli Iwona i Daniel Gogulscy. Dodatkowo, po raz pierwszy na targach zaprezentowano innowacyjne samochodowe namioty dachowe do biwakowania na świeżym powietrzu.
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego realizuje projekt pn.: „Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnych sektora turystycznego o zasięgu krajowym i międzynarodowym oraz regionalnych targów turystycznych"współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej 1 Gospodarka i innowacje, Działania: 1.4. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałania 1.4.1. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP - projekty realizowane poza formułą ZIT.
Celem projektu jest promocja gospodarcza województwa lubuskiego na rynku krajowym i międzynarodowym poprzez wsparcie mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) prowadzących działalność gospodarczą branży turystycznej. Jednocześnie projekt ma za zadanie budować wizerunek regionu lubuskiego jako miejsca atrakcyjnego dla nowych inwestycji w infrastrukturę turystyczną oraz przyjaznego przedsiębiorcom.
Zakres projektu obejmuje szeroką kampanię promocyjną województwa lubuskiego oraz bezpośrednią prezentację lubuskich MŚP branży turystycznej podczas zorganizowanych wyjazdów na branżowe targi turystyczne celem nawiązania współpracy i zdobycia nowych rynków zbytu.
Kampania ma na celu budowanie wizerunku regionu, jako miejsca atrakcyjnego dla nowych inwestycji oraz regionu przyjaznego przedsiębiorcom, a także zwiększenie rozpoznawalności branży turystycznej, lepsze jej wyróżnienie na rynku oraz wzmocnienie konkurencyjności.