
Strefę Lubuską promowaliśmy w zróżnicowany sposób. Na fanpage’u pojawiły się treści dedykowane zarówno fanom korzystania z internetu w telefonach, jak i osobom tradycyjnie korzystającym z mediów społecznościowych za pomocą komputerów i laptopów. Dużą popularnością cieszyły się transmisje na żywo m.in. z konferencji przed festiwalem, jak i filmy z samej Strefy Lubuskiej podczas Pol’and’Rock Festival. Wideo z tych transmisji zostały wyświetlone przez kilkanaście tysięcy osób.
Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się też nasze posty wideo. Można tu wskazać np. na zaproszenie na Pol'and'Rock Festival. Film z marszałek Elżbietą Anną Polak i Jurkiem Owsiakiem pojawił się na ekranach ponad 210 tys. osób i w zbudził ponad tysiąc reakcji.
Dodajmy, że informacje o Stefie Lubuskiej pojawiły się także na pozostałych profilach Urzędu Marszałkowskiego. Filmy z wydarzenia można było obserwować m.in. za pomocą kanału „eLubuskie24” w serwisie youtube.pl. Informacje o miasteczku województwa lubuskiego na festiwalu znalazły się także na facebook’owym fanpage’u „Atrakcje Lubuskie”, który śledzi blisko 10 tys. fanów.
Dodajmy, że Strefę Lubuską promowano również korzystając z twittera i instagrama. Liczba wyświetleń tweetów związanych z Pol'And'Rock Festiwal to 3,8 tys., a liczba wyświetleń postów na Instagramie to 2,3 tys.
Efekty kampanii widoczne są nie tylko w statystykach publikowanych przez nas informacji. Dzięki postom o Strefie Lubuskiej fanpage "Lubuskie" powiększył grono fanów o ponad 0,5 tys. osób.