
Uwaga: Wiadomość archiwalna. Nie wszystkie załączniki i linki mogą działać poprawnie.
Dnia 5.grudnia 2018 r. w Zielonej Górze w Hotelu Amadeus odbędzie się szkolenie pt. "Działania promocyjne i nowoczesne formy marketingu dla Beneficjentów Programu Współpracy Interreg VA BB –PL 2014-2020"
Zapraszamy do zapisów: a.ciesielska@lubuskie.pl
Działania promocyjne i nowoczesne formy marketingu dla Beneficjentów Programu Współpracy Interreg VA BB –PL 2014-2020
5.12.2018 r., Hotel Amadeus ul. Jedności 87A, Zielona Góra
Godziny szkolenia: 9:00 – 16:00
9:00 - 10:50 COPYWRITING w działaniach promocyjnych i informacyjnych - Filip Nocny
- język korzyści;
- KISS, Eyetracking – maksymalna przejrzystość komunikatów i współpraca z gałką oczną odbiorcy (błędy i rekomendacje)
- wymagania dot. logotypów i ich lokalizacji na materiałach promocyjnych w Projektach Interreg VA
- BB – PL 2014-2020
- prostota komunikacji kontra język administracji (błędy i dobre praktyki) – w tym rekomendacje prof. Miodka dla administracji publicznej
- komunikacja Human 2 Human (przyjazny język info-promo)
- AIDA – makieta tworzenia ulotek mikroreklamy, nagłówki i wezwania do działania – wzory i matryce gotowe do natychmiastowego wykorzystania
- makiety tekstów promocyjnych
- neurolingwistyka – subtelne techniki odziaływania na Odbiorcę
10:50 - 11:00 Przerwa kawowa
11:00 – 11:30 Tworzenie nowoczesnej strony internetowej programu/projektu – Filip Nocny
- szybka strategia + koncepcja kreatywna
- wybór szablonu strony/współpraca z agencją (na co zwracać uwagę)
- budowa strony – dobre praktyki
- funkcja wizerunkowa, informacyjna i content marketingowy strony
- przykłady z praktyki zawodowej trenera
11:30 – 12:50 Kampania Content Marketing dla przykładowego projektu w Programie INTERREG VA
BB – PL 2014 - 2020 – Filip Nocny
- planowanie kampanii krok po kroku z przykładami
- produkcja i dywersyfikacja treści Premium (m.in. jak tworzyć Content bez Contentu)
- na czym polega grywalizacja
- optymalny dobór nowoczesnych kanałów dystrybucji treści
- zastosowanie automatyzacji marketingu
- analityka efektywności
- prezentacja bardzo przydatnych narzędzi Content Marketingowych
12:50 - 13:00 Przerwa kawowa
13:00 - 15:00 Nowoczesna promocja w mediach społecznościowych – Zuzanna Markiewicz
- boty i automatyzacja komunikatów
- formaty reklam
- targetowanie reklam - czyli jak dotrzeć do grupy docelowej
- konwersyjne posty i nowinki facebook’owe
15:00 – 15:20 Podsumowanie szkolenia - wręczenie certyfikatów
15:20-16:00 Lunch