
Osoby zainteresowane współpracą w tym zakresie prosimy o nadesłanie oferty zawierającej:
1) propozycję programu szkolenia obejmującego następujące bloki tematyczne
- Kontakt z klientem gminnej komisji – osoba uzależniona, współuzależniona, ofiara i sprawca przemocy;
- System rozwiązywania problemów alkoholowych w Polsce oraz budowanie gminnych programów
i ich ewaluacja; - Zjawisko przemocy w rodzinie – aspekty prawne i psychologiczne, praca w zespołach interdyscyplinarnych i grupach roboczych, procedura „Niebieska Karta”;
- Zasady wydawania i cofania zezwoleń oraz prowadzenie kontroli punktów sprzedaży napojów alkoholowych;
- Rodzina z problemem alkoholowym - strategie pomocy organizowanej w środowisku lokalnym;
Ponadto program szkolenia powinien zawierać:
- Dokumentowanie pracy GKRPA (obowiązujące dokumenty);
- Procedura kierowania spraw do sądu, biegłych;
- Procedura zobowiązania do leczenia odwykowego – zagadnienia formalno-prawne.
2) informacje o kwalifikacjach zawodowych - wykształcenie (zgodne ze specyfiką szkolenia), ukończone kursy, staże i szkolenia specjalistyczne, uzyskane certyfikaty, rekomendacje innych organizatorów szkoleń, itp.);
3) propozycję stawki za przeprowadzenie szkolenia (za 1 godz. dydaktyczną).
Informacje organizacyjne dotyczące planowanego szkolenia:
- forma szkolenia: wykłady, warsztaty;
- liczba godzin: 15 godzin dydaktycznych /2 dni;
- liczba uczestników: 30 osób;
- liczba wykładowców:1;
- przewidywany termin realizacji szkolenia – październik/ listopad 2013r.
Ofertę prosimy przesyłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Departament Infrastruktury Społecznej, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, lub drogą mailową: sekretariat.ds@lubuskie.pl. w terminie do 20 września 2013 roku. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 68 45-65-54.