Uwaga: Wiadomość archiwalna. Nie wszystkie załączniki i linki mogą działać poprawnie.
Regionalny Punkt Kontaktowy w Zielonej Górze oraz Wspólny Sekretariat Techniczny w Dreźnie zapraszają do wzięcia udziału w szkoleniu nt. nieprawidłowości w realizacji, rozliczaniu, raportowaniu projektów transgranicznych i ich konsekwencjach
Szkolenie pn. Nieprawidłowości w realizacji, rozliczaniu, raportowaniu projektów transgranicznych i ich konsekwencje odbędzie się 19 grudnia 2013 r. w Zielonej Górze.
Szkolenie jest skierowane do potencjalnych beneficjentów oraz wnioskodawców Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013 z województwa lubuskiego.
Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom zasad dotyczących realizacji, rozliczania i raportowania w związku z wdrażaniem projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Formuła szkolenia uwzględnia w szerokim zakresie dyskusję oraz odpowiedzi na pytania uczestników.
W szkoleniu mogą wziąć udział maksymalnie dwie osoby reprezentujące dany podmiot/instytucję.
Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w szkoleniu proszone są o kompletne wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz o przesłanie go do Regionalnego Punktu Kontaktowego w Zielonej Górze na podany nr faxu: 68 327 14 29 bądź podany poniżej adres e-mail:
k.babik-sobien@lubuskie.pl
formularz zgłoszeniowy
w terminie do dnia 4 grudnia 2013 r.
Miejsce oraz godzina rozpoczęcia szkolenia zostaną opublikowane w najbliższym czasie.
Udział w ww. szkoleniu jest BEZPŁATNY.
Szkolenie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013.