
Jeśli masz doświadczenie w projektowaniu graficznym i lubisz artystyczne wyzwania lub po prostu czujesz, że masz talent, sprawdź informacje o konkursie. Dla autorki lub autora zwycięskiego projektu przewidziano nagrodę w postaci iPad marki Apple Inc.
Konkurs trwa od 1.12.2023 do 1.01.2024 roku. Logotyp powinien zawierać element graficzny oraz nazwę „Park Technologii Kosmicznych”. Będzie przeznaczony do celów np. identyfikacyjnych, popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych PTK – B+R+I.
Oceny prac dokona powołana przez Organizatora Komisja Konkursowa. Kryteria oceny prac: walory artystyczne, pomysł, komunikatywność, wyrazistość i czytelność; walory użytkowe: możliwość edycji w różnych zastosowaniach i sytuacjach ekspozycyjnych. Logotyp będzie przeznaczony do celów np. identyfikacyjnych, popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych PTK – B+R+I.
W konkursie uczestniczyć może każda osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby niepełnoletnie za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
Laureat konkursu otrzyma nagrodę w formie tabletu iPad marki Apple Inc.
Pracę konkursową w zamkniętej kopercie wraz z wymaganymi załącznikami, opatrzone podpisem „LOGO Parku Technologii Kosmicznych” należy złożyć do PTK – B+R+I, ul. Antoniego Wysockiego 1, 66-002 Zielona Góra - Nowy Kisielin w terminie do 1.01.2024 r. W przypadku wysyłki pracy konkursowej pocztą/kurierem decyduje termin dostarczenia przesyłki do PTK – B+R+I.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone przez Organizatora do 8.01.2024 r. Wyniki zostaną podane do publicznej wiadomości i zamieszczone na stronie internetowej PTK – B+R+I www.ptklubuskie.com.
Regulamin i formularze zgłoszeniowe dostępne są tutaj