Polskie Porty Lotnicze nagrodzone za sprawność obsługi w Babimoście

Pobierz PDF
Fot: facebook.com/airport.lubuskie
Spółka Polskie Porty Lotnicze świadcząca usługi w Porcie Lotniczym Zielona Góra-Babimost otrzymała nagrodę od Polskich Linii Lotniczych LOT za wyniki w obsłudze lotów krajowych.

Nagrodę w kategorii „Najlepszy agent krajowy – punktualność” wręczono podczas Szczytu Obsługi Naziemnej (Ground Handling Summit) w Gdańsku. Odebrał ją dyrektor Portu Lotniczego Zielona Góra-Babimost Hubert Haegenbarth.

Przyznane wyróżnienie to powód do dumy, ale też zobowiązanie do utrzymania najwyżej jakości naszych usług. Gratuluję całemu zespołowi lotniska w Zielonej Górze, który zapewnia sprawną i punktualną obsługę pasażerów i linii lotniczych – powiedział Marcin Danił, członek zarządu PPL S.A

W sierpniu 2024 r. z usług Portu Lotniczego Zielona Góra-Babimost skorzystało ponad 12 tys. pasażerów, a od początku 2024 roku – ponad 55 tys. pasażerów.

Powiązane wiadomości

Zobacz również