
Model LBG to jeden z najbardziej sprawdzonych i rozpowszechnionych na świecie zestawów zasad i narzędzi, który ułatwia planowanie, mierzenie efektywności i komunikowanie działań z zakresu zaangażowania społecznego firm. Od ponad 19 lat jest on stosowany przez setki firm na świecie.
Partnerem Merytorycznym konferencji jest firma doradcza SGS Polska, koordynator zarządzający siecią LBG w Polsce, który przedstawi praktyczne zastosowanie modelu, szczególnie w kontekście osiąganych korzyści biznesowych z działań społecznych.
W programie konferencji m.in.:
• 5 kluczowych zasad strategicznego zaangażowania społecznego przedsiębiorstw
• W jaki sposób zaangażowanie w rozwój wspólnoty lokalnej przekłada się na rozwój firmy?
• Jak mierzyć wpływ i skuteczność działań społecznych?
• Warsztat dla uczestników pt. Dopasowanie programów społecznych do profilu działalności przedsiębiorstwa
Prezentacja regionalnej platformy współpracy międzysektorowej – www.PartnerstwaLokalne.pl
Konferencja ma charakter zamknięty. Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY. Zgłoszenia należy przesyłać do 22.09.2015 bezpośrednio na adres: marta@csrprofit.com lub za pomocą formularza internetowego: REJESTRACJA
Konferencja stanowi podsumowanie projektu wspierającego rozwój współpracy partnerskiej Biznes – NGO w wymiarze lokalnym, którego pomysłodawcą i realizatorem jest zielonogórska Fundacja CSR Profit. Wydarzenie jest współfinansowane ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
Szczegółowe informacje na stronie: www.csrprofit.com
Program
25 września 2015, godz. 10:00 – 14:00
OPZL, Zielona Góra, ul. Reja 6, Sala konferencyjna – II piętro
10.00 – 10.30 Powitanie uczestników
WPROWADZENIE DO WSPÓŁPRACY BIZNES - NGO
Prezentacja Regionalna platforma współpracy międzysektorowej – prezentacja rezultatów projektu "Wsparcie dla współpracy partnerskiej - wiedza, narzędzia, praktyka".
Prezentacja Trendy i charakter współpracy Biznes - NGO w województwie lubuskim.
10:30 – 11:15 STRATEGICZNE ZAANGAŻOWANIE SPOŁECZNE FIRM – NOWE SPOJRZENIE
Sesja 1. 5 zasad działań społecznych firm na strategicznym poziomie – przegląd praktyk światowych.
11:15 – 11:45 Warsztat z uczestnikami - Dopasowanie programów społecznych do profilu działalności przedsiębiorstwa.
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa.
12:00 – 12:45 EWALUACJA DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH
Sesja 2. Podstawy skutecznej ewaluacji działań społecznych. Wprowadzenie do modelu LBG.
12:45 – 13:15 Pytania i odpowiedzi, dyskusja.
13:15 – 14:00 Sesja 3. Przykłady