Uwaga: Wiadomość archiwalna. Nie wszystkie załączniki i linki mogą działać poprawnie.
W tym roku Region Lubuski promuje się we Wrocławiu – Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Pierwszym działaniem były targi turystyczne, na których Lubuskie zdobyło I nagrodę jury za stoisko promocyjne. Aktualnie (od 1. do 14. kwietnia) nasze województwo promuje się jako region winiarski z nowoczesnym hasłem: Lubuskie – let’s wine it!
Do kogo chcemy trafić? Oczywiście do osób zainteresowanych tematami winiarskimi, ale nie tylko. Na bilbordach i wiatach przystankowych znalazł się adres strony internetowej www.atrakcjelubuskie.pl promującej najważniejsze miejsca turystyczne naszego regionu. Nowoczesny i zarazem pomysłowy design reklam ma na celu przyciągnięcie tych, którzy chcą skosztować lubuskich tradycji winiarskich.
Co dalej? Wystawa złożona z 14. efektownych stojaków, które staną nieopodal wrocławskiego rynku i będą eksponowały lubuskie widoki i przepisy regionalne przez miesiąc. W tym samym czasie wzmocnimy przekaz dodatkową kampanią na bilbordach i wiatach przystankowych.