
Firma działa w Polsce, na Słowacji, Węgrzech i Ukrainie, w Czechach, Niemczech, Austrii, Wielkiej Brytanii, Bułgarii oraz w Rumunii. W planach jest dalszy rozwój rynków zagranicznych nawet tych najbardziej egzotycznych. Od 9 lat spółka systematycznie się rozwija, notując coroczne wzrosty sprzedaży. Od konkurencji odróżnia ją elastyczność i szybkość dostaw, bezpłatne zwroty oraz wysoka jakość usług. Bardzo istotne z punktu widzenia Marcina Grzymkowskiego jest śledzenie trendów na rynku, dostosowywanie strony sklepu do rosnącej liczby klientów oraz dobór oferty. W najbliższym czasie planowane jest uruchomienie aplikacji mobilnej. Marcin Grzymkowski przyznaje, że największą satysfakcję sprawia mu prowadzenie dobrze prosperującego biznesu i zadowolenie klienta. Sam o sobie mówi, że jest „w butach urodzony”.
Tym samym E-obuwie dołączyło do elitarnej grupy globalnych przedsiębiorców. Wcześniej ten prestiżowy tytuł zdobyli tak znakomici polscy przedsiębiorcy, jak np.: Irena Eris, Rafał Brzoska, Janusz Filipiak, Jędrzej Wittchen, Piotr i Paweł Woś, Leszek Gierszewski…
Eobuwie.pl ma w ofercie ponad 450 marek oraz asortyment przekraczający 35 000 produktów. W 2015 r. firma połączyła się z CCC, które posiada blisko 75% akcji spółki.
Grzymkowski inwestuje w nowe technologie. W Lubuskim Parku Przemysłowo-Technologicznym w Nowym Kisielinie e-obuwie wybudowało najnowocześniejsze centrum dystrybucyjne w Europie.
Informacja: Justyna Śmielska - Saniuk - Departament Przedsiębiorczości i Strategii Marki