
Konkurs Kryształy PR-u obejmował pięć kategorii: najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny, najlepszą promocję projektów unijnych, najlepszą kreatywną kampanię promocyjną oraz najlepszą gazetę miejską/biuletyn.
Jeśli chodzi o gazetę samorządową jury, któremu przewodniczył prof UE dr hab. Sławomir Smyczek, prorektor ds. współpracy międzynarodowej i marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, oceniało: skład, projekt i rozwiązania graficzne, tematykę, rotację tekstów, ciągłość na przestrzeni lat i użyteczność dla mieszkańców. Region zdobył równorzędną pierwszą nagrodę w swojej kategorii. W imieniu zespołu redakcyjnego odebrałą ją Joanna Malon, kierownik wydziału informacji i promocji LRPO.
W tym roku Grand Prix nagrodzone zostały projekty:
- w kategorii Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych: Gmina Miejska – Urząd Miasta Krakowa,
- w kategorii Najlepszy film promocyjny: Komenda Główna Policji,
- w kategorii promocja projektów unijnych: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego,
- w kategorii Najlepsza kreatywna kampania promocyjna: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji w Jaworznie,
- najlepsza gazeta miejska/biuletyn: ex aequo Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego i Urząd Miasta Katowice.
Organizatorem konkursu Kryształy PR-u jest Grupa PRC - organizator konferencji PR w Samorządzie i Administracji Publicznej, która w w dniach 22-24 maja br. odbywa się w Katowicach.