
Misja skierowana jest do przedsiębiorców reprezentujących różne branże. Z myślą o nich przygotowany został program wyjazdu, na który złoży się udział w 38. edycji Camacol’s Hemispheric Congress – największym corocznym forum 22 izb gospodarczych, organizacji handlowych oraz agencji rządowych zajmujących się wymianą towarową i usług. Kongres to również ekspozycja największych firm z obszaru Ameryki Łacińskiej. Program wydarzenia obejmuje interaktywne panele, spotkania biznesowe B2B, wystawy targowe oraz wiele innych.
Lubuskie firmy, które wezmą udział w misji gospodarczej do Miami to:
- Martens Sp. z o.o. (Przytoczna) – produkcja wyrobów budowlanych z betonu,
- Advanced Graphene Products Sp. z o.o. (Zielona Góra) - produkcja farb, lakierów i podobnych powłok, farb drukarskich, mas uszczelniających,
- FULL DESIGN Krzysztof Buchowski (Szprotawa) - kompleksowe projektowanie wnętrz budynków,
- Elitwear Group Sp. z o.o. (Czechów) - produkcja wyrobów z drewna, produkcja wyrobów z korka, słomy, materiałów używanych do wyplatania,
- THIS WAY Krzysztof Mikołajczak (Gorzów Wielkopolski) - doradztwo w prowadzeniu działalności gospodarczej,
- PROSPER Maciej Czerniawski (Gorzów Wielkopolski) - przetwarzanie danych, zarządzanie stronami internetowymi,
- SIMA Profile Elewacyjne Andrzej Teśluk (Szprotawa) - elewacyjne detale architektoniczne,
- PHU ART FLOOR (Wilkanowo) – kompleksowe działanie w zakresie podłóg i ich montażu,
- Fabryka Domów PREFADOM Sp. z o.o. (Gorzów Wlkp.) – budownictwo mieszkaniowe i przemysłowe,
- ABG Sp. z o.o. (Zielona Góra) - projektowanie wodno-lądowe.
Misja gospodarcza do Miami (USA) realizowana jest w ramach projektu pn. „Promocja gospodarcza Województwa Lubuskiego poprzez organizację i udział w zagranicznych targach i misjach gospodarczych”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Działanie 1.4. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.1. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP – projekty realizowane poza formułą ZIT.
Informację przygotowała: Elżbieta Rutkowska, Departament Przedsiębiorczości i Strategii Marki