
Uwaga: Wiadomość archiwalna. Nie wszystkie załączniki i linki mogą działać poprawnie.
25 maja w Gorzowie Wlkp. odbyło się spotkanie dla przedsiębiorców zainteresowanych eksportem towarów i usług do Szwajcarii. Organizatorami spotkania byli Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego oraz Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera. Spotkanie cieszyło się dużą frekwencją zainteresowanych.
Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się m.in. o charakterystyce rynku szwajcarskiego, warunkach wejścia na taki rynek, eksporcie towarów i usług na rynek Szwajcarski. Poznali także tajniki zakładania działalności na tamtejszych terenach, wymogi formalno-prawne, zasady delegowania pracowników. Przedsiębiorcy pytali o to, jak wygląda przygotowanie i wdrażanie strategii eksportowej, certyfikacja produktów. Podczas szkolenia można było także zapoznać się z zasadami promocji, zawierania i rozliczania umów, elementami protokołu dyplomatycznego, negocjacji z partnerami zagranicznymi.