Izba Gospodarcza Lubuskich Winnic złożyła do Departamentu Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego ofertę w trybie pozakonkursowym na zadanie p.n. Opracowanie strategii marki Izby Gospodarczej Lubuskich Winnic.
Zadanie publiczne polegać będzie na przygotowaniu strategii marki Izby Gospodarczej Lubuskich Winnic, obejmującej zarówno warstwę wizerunkową, komunikacyjną, jak i promocyjno-turystyczną. Celem opracowania jest stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej, która wzmocni pozycję Izby jako reprezentanta środowiska winiarskiego regionu lubuskiego oraz przyczyni się do rozwoju turystyki enologicznej i krajoznawczej w województwie lubuskim. Strategia obejmie opracowanie: logo, kolorystyki, typografii i szaty graficznej, wzorów materiałów drukowanych i cyfrowych, wytycznych dotyczących stosowania materiałów. System identyfikacji ma budować jednolity, profesjonalny i rozpoznawalny wizerunek Izby w kontaktach z turystami, instytucjami publicznymi, mediami oraz partnerami branżowymi. Opracowane materiały posłużą do tworzenia silnej tożsamości organizacyjnej i pozycji rynkowej Izby a także do budowania trwałych relacji z odbiorcami. Miejscem realizacji zadania będzie województwo lubuskie. Efektem końcowym projektu będzie dokument strategii marki w wersji papierowej i elektronicznej, zawierający wytyczne dla działań wizerunkowych oraz zestaw materiałów identyfikacyjnych gotowych do wdrożenia. Dokument ten stanie się narzędziem długofalowego rozwoju marki Izby i wzmocnienia wizerunku województwa lubuskiego jako regionu o unikalnej tradycji winiarskiej i bogatej ofercie turystyki winiarskiej oraz krajoznawczej. Zadanie wpisuje się w obszar wsparcia określony w Programie Współpracy Województwa Lubuskiego z organizacjami pozarządowymi w 2025 roku, tj. w rozwój i promowanie konkurencyjnego wizerunku turystycznego regionu. Może wpłynąć na wzmocnienie tożsamości regionalnej, przyczyni się promocji potencjału turystycznego regionu.
Zarząd Województwa Lubuskiego w dniu 31 października br. pozytywnie rozpatrzył ofertę Izby Gospodarczej Lubuskich Winnic i zarekomendował zadanie do dofinansowania w wysokości 10 000,00 zł.
Oferta zamieszczona na BIP: TUTAJ