Poznaj „Nasze Dobre Lubuskie”

Pobierz PDF
Co niezwykłego jest w Lubuskiem? Na to pytanie odpowiedział po raz kolejny konkurs „Nasze Dobre Lubuskie”, który promuje firmy i produkty wytwarzane w regionie. Zwycięzców poznaliśmy podczas gali on-line.

„Nasze Dobre Lubuskie” to konkurs z kilkunastoletnią tradycją. Jego marka okazała się na tyle silna, że poradziła sobie nawet z panującą epidemią, choć oczywiście w regulaminie zaszły pewne zmiany. – Szczególnie w tak trudnym czasie doceniamy starania firm, które wzięły udział w konkursie. To przecież biznes buduje innowacyjność i pomaga rozwijać się naszemu regionowi - mówił wicemarszałek Stanisław Tomczyszyn.

W obecnej edycji konkursu, którego partnerem jest samorząd województwa, o laur zwycięstwa walczyło 14 firm. Odznaczały się innowacyjnością i sporą kreatywnością. Ostatecznie zwycięzcami zostali:

1. W kategorii „Produkt spożywczy/gastronomia” firma Ollen-POL sp. z o.o. za koncentrat OMEGA 3+6+9.

2. W kategorii Produkt przemysłowy/nowoczesne technologie” firma KROMET sp. z o.o. za bramę do dezynfekcji oraz Streamsoft Sp. z o.o. Sp. K. za system ERP,

3. W kategorii „Usługi” firma ZOOM Wojciech Smykowski za oprogramowanie ZOOM AR.

Swoje nagrody przyznali również czytelnicy. Powędrowały one do firm: SSG PL Szymon Siuda za usługi Pałacu i Folwarku Brzeźnica (I miejsce), OPTYK GADOMSKI za usługę SHOW ROOM – BEZPIECZNY OPTYK (II miejsce), WOMAG HOME za ofertę nieruchomości i kompleksowych realizacji pod klucz (III miejsce).

Dodajmy, że tegoroczna gala konkursu „Nasze Dobre Lubuskie” ze względu na epidemię odbyła się on-line. Można ją obejrzeć na stronie Gazet Lubuskiej pod linikiem [TUTAJ].

Zobacz również