
„Nasze Dobre Lubuskie” to konkurs z kilkunastoletnią tradycją. Jego marka okazała się na tyle silna, że poradziła sobie nawet z panującą epidemią, choć oczywiście w regulaminie zaszły pewne zmiany. – Szczególnie w tak trudnym czasie doceniamy starania firm, które wzięły udział w konkursie. To przecież biznes buduje innowacyjność i pomaga rozwijać się naszemu regionowi - mówił wicemarszałek Stanisław Tomczyszyn.
W obecnej edycji konkursu, którego partnerem jest samorząd województwa, o laur zwycięstwa walczyło 14 firm. Odznaczały się innowacyjnością i sporą kreatywnością. Ostatecznie zwycięzcami zostali:
1. W kategorii „Produkt spożywczy/gastronomia” firma Ollen-POL sp. z o.o. za koncentrat OMEGA 3+6+9.
2. W kategorii Produkt przemysłowy/nowoczesne technologie” firma KROMET sp. z o.o. za bramę do dezynfekcji oraz Streamsoft Sp. z o.o. Sp. K. za system ERP,
3. W kategorii „Usługi” firma ZOOM Wojciech Smykowski za oprogramowanie ZOOM AR.
Swoje nagrody przyznali również czytelnicy. Powędrowały one do firm: SSG PL Szymon Siuda za usługi Pałacu i Folwarku Brzeźnica (I miejsce), OPTYK GADOMSKI za usługę SHOW ROOM – BEZPIECZNY OPTYK (II miejsce), WOMAG HOME za ofertę nieruchomości i kompleksowych realizacji pod klucz (III miejsce).
Dodajmy, że tegoroczna gala konkursu „Nasze Dobre Lubuskie” ze względu na epidemię odbyła się on-line. Można ją obejrzeć na stronie Gazet Lubuskiej pod linikiem [TUTAJ].