Schowaj sidebar

gdy poszukujesz informacji lub pomocy

Zachęcamy Państwa do kontaktowania się ze specjaistami ds. Funduszy Europejskich z naszych Punktów Informacyjnych:

 

  • kontakt dla klientów z północy województwa lubuskiego:

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Gorzowie Wielkopolskim

ul. gen. Władysława Sikorskiego 107, 66-400 Gorzów Wielkopolski

(pokój nr 115, I piętro budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wielkopolskim)

telefony do konsultantów: 95 7390-377; -378; -380; -386

e-mail: lpi@lubuskie.pl 

 

  • kontakt dla klientów z południa województwa lubuskiego:

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Zielonej Górze

ul. Bolesława Chrobrego 1-3-5, 65-043 Zielona Góra

(pokój nr 0.3, poziom 0)

telefony do konsultantów: 68 4564-454; -480; -488; -499; -535

e-mail: infoue@lubuskie.pl

 

Oba Punkty Informacyjne są otwarte w poniedziałki w godzinach 8:00 – 18:00, natomiast od wtorku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.

 

Szczegółowe informacje o godzinach pracy specjalistów ds. Funduszy Europejskich oraz numery telefonów i adresy mejlowe Punktów Informacyjnych znajdują się na stronie http://rpo.lubuskie.pl/punkty-informacyjne.

 

Zachęcamy do polubienia i obserwowania profilu Facebook https://www.facebook.com/gpi.lubuskie

 

Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich w województwie lubuskim znowu przyjmują klientów.

 

Od 8 czerwca 2020 r. pracownicy Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubuskim wznawiają kontakt osobisty, a także poniedziałkowe dyżury w godzinach 16:00 – 18:00.

Obowiązują jednak ograniczenia!

 

Ze względu na wymogi sanitarne klient powinien:

a)       umówić się telefonicznie lub mejlowo spotkanie na konkretny dzień i godzinę,

b)       zgłosić się do obsługi budynku, aby wypełnić kartę pobytu, a następnie kierować się bezpośrednio do Punktu Informacyjnego,

c)       zdezynfekować ręce po wejściu na teren Urzędu (pojemniki z płynem do dezynfekcji umieszone są w widocznych miejscach),

d)       zakryć usta i nos (np. maseczką lub przyłbicą) podczas wizyty w Urzędzie i spotkania z konsultantem w Punkcie Informacyjnym,

e)       zaczekać na swoją kolej, jeśli konsultacja z poprzednim klientem się przedłużyła (w tym samym czasie przy stanowisku obsługi klienta może znajdować się tylko 1 klient),

f)        po zakończonej konsultacji, kierować się bezpośrednio do wyjścia z budynku.