Schowaj sidebar

Zielona Góra

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Zielonej Górze

W celu minimalizacji ryzyka transmisji infekcji COViD-19 poprzez ograniczanie kontaktów pomiędzy pacjentami, którzy zgłaszają się do poradni Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej, udostępniony został dodatkowy nr telefonu, pod który należy się zarejestrować w przypadku konieczności zasięgnięcia porady lekarskiej/pielęgniarskiej osobiście.

Wizytę należy poprzedzić rejestrację telefoniczną dzwoniąc pod numer

721 198 768

Rejestrować się można w godz. funkcjonowania Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 18.00-8.00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy od godziny 8.00 danego dnia do godziny 8.00 dnia następnego. W przypadku pacjentów, którzy chcą skorzystać z teleporady, należy dzownić pod numer

68 320 20 49

Gorzów Wlkp.

Punkt Nocnej i Świątecznej Pomocy Medycznej pracuje na zasadzie tele i wideoporad

Pacjenci powinni dzwonić pod numer 95 7331 240 lub 95 7331 238. Tam zostaną zarejestrowani i przełączeni do gabinetów lekarskich. Lekarz po rozmowie zadecyduje o dalszym postępowaniu (np. wypisze e-receptę, e-zwolnienie, i udzieli dalszych wskazówek.

Od 1 kwietnia z punktu nocnej i świątecznej opieki medycznej w gorzowskim szpitalu można skorzystać także dzięki video połączeniu, pozwalającemu na bezpośredni kontakt lekarza z pacjentem.

Chcąc uzyskać video poradę pacjent powinien - na głównej stronie internetowej  szpitala w Gorzowie (www.szpital.gorzow.pl) - odnaleźć okienko z napisem „Wideogabinet”. Następnie wybrać opcję „POZ Dorośli” lub „POZ Dzieci”. System przekieruje do strony, dzięki której będzie można połączyć się on-line z dyżurującym lekarzem. Aby zapewnić możliwość przekazania obrazu i głosu przeglądarka poprosi o dostęp do kamery i mikrofonu.

Nasza nowa usługa jest wyposażona w system kolejkowy. Próbując się połączyć z lekarzem pacjent będzie poinformowany o liczbie osób oczekujących na wideokonsulatację. System automatycznie nawiąże połączenie, gdy zakończy się porada udzielana  wcześniejszemu pacjentowi. Zalecaną przeglądarką do tego typu połączeń jest Google Chrome.

Punkt nocnej i świątecznej opieki medycznej jest czynny w dni powszednie od godz. 18.00 do 8.00 oraz przez całą dobę w soboty, niedziele i święta.